اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

برای کنترل تورم نرخ کالاهای اساسی باید مدیریت شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: جهت کنترل تورم، باید بیش از پیش بر نرخ کالاهای اساسی اعمال مدیریت شود.

برای کنترل تورم نرخ کالاهای اساسی باید مدیریت شود

عابد فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم در جامعه ما، گرانی اقلام مختلف است، از طرف دیگر با وجودی که این همه گرانی در عرضه کالاهای مختلف وجود دارد از مردم مالیات نیز گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: باید بیشتر به فکر مردم بوده و برای رفاه و کاستن از بار سنگین مشکلات اقتصادی بیش از گذشته تلاش کرد ولی چنانچه نتوانیم برای رفاه حال عمومی کاری درست و نظام‌مند انجام دهیم حداقل مردم را از خود نرانده و به وسیله زبان شیرین با آنها ارتباط برقرار کنیم.

فتاحی با اظهار به اینکه هم‌اکنون در کشورمان معضل بیکاری غوغا می‌کند، اضافه کرد: به وضوح می‌بینیم که فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف تحصیلی اعم از لیسانس و ...  از بیکاری و نداشتن منبع درآمد کافی عذاب می‌کشند حال آنکه وجود تورم در نرخ کالاهای مختلف به دلیل نبود درآمد، بیشتر آنها را دچار سختی در معیشت می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به معضل زیست محیطی دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت: عده‌ای به دنبال سیاسی‌کردن این مسئله هستند ولی این موضوع با وجودی که تبعات اقتصادی، اجتماعی و غیره دارد به هیچ وجه یک موضوع سیاسی نباید قلمداد شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی پیگیری موضوع احیای دریاچه ارومیه را از مرگ قریب‌الوقوع را خواستار شد و اظهار داشت: نه‌تنها ایران اسلامی بلکه کشورهای همجوار باید برای یافتن راه چاره بسیج شوند که این همکاری و همگرایی باید در این خطه شکل بگیرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول