اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

بی‌ثباتی در مدیریت شهرداری‌ها فاجعه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ثبات در مدیریت یک اصل اساسی بازدهی مطلوب کارهاست و بی‌ثباتی در این حوزه به ویژه مدیریت شهرداری‌ها بزرگترین ضربه را به عمران شهری وارد می‌کند.

بی‌ثباتی در مدیریت شهرداری‌ها فاجعه است

کمال‌الدین پیر‌موذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: شهرداری که برای 20 روز انتخاب شود نه تنها توان کار و اجرای پروژه‌ها را ندارد بلکه فرصت برنامه‌ریزی پیدا نمی‌کند.

وی به مسائل پیش آمده در خصوص شهرداری سرعین اشاره کرد و یادآور شد: دنیایی به عنوان شهردار پر‌توان و جوان سرعین می‌توانست با ماندگاری و ثبات مدیریت که شورای شهر زمینه‌های آن را تقویت می‌کند کارهای ارزشمند و بزرگی را انجام دهد که متاسفانه این فرصت از شهر سرعین به عنوان شهر توریستی جهان و ایران گرفته شد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد:‌ شهر سرعین به مدیریت جامع، پایدار و آتیه‌دار نیاز دارد تا با پیگیری‌هایی که در حال انجام است به عنوان شهر ویژه گردشگری بتواند به سرعت مولفه‌های رشد و توسعه را طی کرده و به صورت جدی توان رقابت با سایر‌ شهرهای گردشگری را پیدا کند.

 

شیطنت رژیم صهیونیستی مانع رابطه ایران با اروپا شده است

پیر‌موذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل دنیای امروز را دنیای تعامل و ارتباط دانست و بیان داشت: در مذاکرات عراق شاهد حصول نتایج مثبت در ایجاد روابط نزدیک با کشورهای اروپایی بودیم اما با تحریک اوباما از سوی نظام‌های اقتصادی رژیم صهیونیستی در روند مذاکرات خللی به وجود آمد که به نظر می‌رسد با سعه صدر بیشتر می‌توان به آینده مذاکرات و ایجاد روابط بهتر با دنیا امیدوار بود.

وی به افزایش تحریم‌ها علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: نظام غرب به خوبی در ماه‌های اخیر دریافته است که بازتاب این تحریم‌ها رکود اقتصادی نظام غرب بوده ولی می‌توانیم با یک تعامل دو جانبه و مثبت بدبینی‌ها را کنار گذاشته و به تقویت ارتباط امیدوار باشیم.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان توسعه شرکت‌های دانش بنیان و توجه به علوم نانو و تکنولوژی‌های جدید و روز دنیا را در ایجاد تحول واقعی در داخل و عرصه‌های بین‌المللی ضروری خواند و گفت: ما امروز در حوزه علوم و فنون به رشد خوبی دست یافته‌ایم ولی همچنان نیازمند تقویت ارتباط با مراکز تولیدی و علمی دانشگاهی دنیا هستیم.

پیر‌موذن ادامه داد: ما در خانه ملت مسائل و مشکلات جامعه و مردم را به جد دنبال می‌کنیم و معتقدیم بدون وام‌دار بودن به حزب و گروهی خاص باید خدمتی شایسته و آبرومند داشته باشیم که یکی از اولویت‌های جدی ما در بحث تقویت زیر‌ساخت‌های استان چهارخطه کردن راه‌های اصلی و بزرگراه‌هاست که مصوب شده است تمام راه‌های منتهی به مرکز استان باید به بزرگراه تبدیل شود.

وی ضرورت پیگیری برای راه‌اندازی شرکت ویژه هواپیمایی اردبیل را با همکاری دستگاه‌های ذیربط استانی یادآور شد و عنوان کرد: در کنار سایر منتخبان استان سعی خواهیم کرد بعد از تعطیلات تابستانی مجلس موضوعات و چالش‌های اساسی استان را پیگیری کنیم تا بخش‌های مختلف از رکودی که به آن دچار شده‌اند خارج شوند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در پایان سخنان خود یکی از این رکود‌ها را مربوط به حوزه تولید و صنعت برشمرد و اظهار داشت: هرچند هدفمند کردن یارانه‌ها آثار مثبت فراوانی داشته است اما بزرگترین آسیب آن متوجه تولید‌کنندگان شده به طوری که از دولت خواسته‌ایم از محل صرفه‌جویی هدفمند کردن یارانه‌ها مشکل صنعت و تولید را برطرف کنند.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول