اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر خواستار شد

استفاده از نظرات کارشناسی در مدیریت شهری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر شوشتر خواستار حضور پررنگ دانشگاهیان در مدیریت شهری شوشتر شد و گفت: باید تعامل شهرداری و دانشگاه‌های شوشتر بیشتر شود.

استفاده از نظرات کارشناسی در مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر، اظهار داشت: باید تعامل میان شهرداری و شورای اسلامی شهر افزایش یابد و از نظرات اعضای هیئت‌علمی در مدیریت شهری استفاده شود.

وی افزود: استفاده از نظرات کارشناسی در مدیریت شهری می‌تواند مشکلات زیادی را برطرف کند و شهرداری در این باره پیشگام باشد.

سالم‌پور تأکید کرد: شهرداری شوشتر برای عمران شهری در سطح شهرستان شوشتر تلاش بسیار زیادی می‌کند و باید دانشگاه آزاد اسلامی در این باره به شهرداری کمک کند.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با شهرداری استقبال می‌کند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی توانمندی زیادی در بخش پژوهشی و هیئت علمی دارد و به این دلیل باید تعامل این دو نهاد برای تکامل فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر بیشتر شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر دارای رشته معماری است، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر دارای رشته معماری و عمران است و به این دلیل می‌توان از اعضای هیئت علمی این دانشگاه برای رفع معضلات شهرداری و شهر شوشتر استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه باید نیروهای استخدام شده در دانشگاه آزاد اسلامی بومی باشند، افزود: به کارگیری نیروی بومی باعث می‌شود تا امنیت شغلی در سطح شهرستان برای جوانان افزایش یابد و در این باره باید تلاش کرد.

سالم‌پور افزود: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند تألیف‌های خود را به امور شهری شوشتر سوق دهد و شهرداری شوشتر نیز در این باره استقبال و حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول