اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

افزایش سعه صدر و اطاعت از رهبری رمز مدیریت موفق است

خبرگزاری فارس: معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان باید برای داشتن مدیریت موفق سعه صدر خود را بیش از پیش افزایش داده و از رهبری پیروی کنند.

افزایش سعه صدر و اطاعت از رهبری رمز مدیریت موفق است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد فتاحی ظهر امروز در جلسه شورای اداری ارومیه که در سالن جلسات فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: برای اینکه مدیران و مقام‌های مسئول در خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه بیش از پیش موفق شوند باید برای ارتقای حلم و بردباری خود به طور روزافزون تلاش کنند.

وی در تشریح توصیه‌های اخلاقی ائمه معصوم ادامه داد: مدیری در انجام وظایف محول به خود به شکل مطلوب موفق خواهد بود که با صبر، حوصله و سینه فراخ به استقبال از مردم به عبارتی ولی نعمت‌های خود برود از این رو انتظار می‌رود مسئولان توصیه‌های پیامبر اکرم و ائمه معصوم را در حوزه مدیریتی خود مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه داشتن اندیشه و تفکر سالم یکی از الزامات اساسی مدیریت موفق قلمداد می‌شود، اضافه کرد: ارائه خدمت صادقانه و خالصانه به مردم در گروی داشتن اندیشه پاک است، چراکه داشتن نیت صحیح منجر به ارائه خدمت بهتری می‌شود.

فتاحی با اظهار به اهمیت اتخاذ تصمیم‌های درست و عقلانی برای مدیریت تاکید کرد: هم‌اکنون دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از حربه‌های مختلف برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند و ترفندهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به کار می‌گیرند حال آنکه مدیران توانمند و انقلابی کشورمان با اتخاذ تصمیم‌های صحیح و به هنگام برای ساماندهی امور تلاش می‌کنند.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه عنایت به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری منجر به مدیریت بهینه امور اقتصادی، سیاسی و اجتماعی می‌شود اظهار داشت: تا زمانی که ملت بزرگ ایران اسلامی و مقامات برای پیروی از رهبری اهتمام کنند کشور ما از هر آسیب و گزندی به دور خواهد ماند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول