اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان خبر داد

نیاز 10 میلیارد تومانی اعتبار برای بیمارستان 220 تختخوابی گرگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان گفت: 10 میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان آموزشی 220 تختخوابی گرگان بابت دیون پیمانکار، خرید زمین، ساخت پارکینگ، مطالبات آب و برق نیاز است.

نیاز 10 میلیارد تومانی اعتبار برای بیمارستان 220 تختخوابی گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا عباس‎زاده در جلسه ستاد راهبری مهر ماندگار استان در تشریح وضعیت تعدادی از پروژه‎های مهر ماندگار استان اظهار داشت: پروژه‎های مهر ماندگار در بخش راه و شهرسازی، مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران با 65 درصد پیشرفت فیزیکی فاز اول آن 7 هزار و 500 مترمربع است و برای تکمیل این پروژه 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به علت عدم تامین اعتبار پروژه‎های مذکور به کندی انجام می‎شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان اظهار داشت: بیمارستان 96 تختخوابی بندرگز با 68 درصد پیشرفت فیزیکی، بیمارستان 220 تختخوابی آموزشی گرگان و بیمارستان 96 تختخوابی گنبدکاووس 100 درصد آماده است که تحویل بهره‎بردار (بهداشت و درمان) شده است.

عباس‎زاده افزود: برای برطرف کردن مشکلات راه دسترسی به پروژه، تاسیسات زیربنایی آب، گاز و برق بیمارستان بندرگز 3 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی اذعان کرد: همه پروژه‎های مهر ماندگار استان فعال است و مشکل اجرایی ندارد ولی با کمبود و مشکل تامین اعتبار مواجه هستند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان گفت: خط ریلی گرگان – اینچه‎برون یکی دیگر از این پروژه‎ها است که مطالعات مقدماتی و اقدامات اولیه آن با هزینه 17 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شده و باقوت و قدرت در جریان است.

عباس‎زاده سهم گلستان در گازرسانی به روستاها را 30 روستا اعلام کرد و افزود: این پروژه‎ها 10 تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای اتمام آنها 10 میلیارد و 735 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان یادآور شد: در سفر یک روزه محرابیان نماینده ویژه رئیس جمهور در طرح‎های ماندگار (10 خرداد ماه) مقرر شده است که تمام اعتبارات پروژه‎های مهر ماندگار استان 100 درصد در شش ماه اول سال منظور شود.

استان گلستان 36 پروژه مهر ماندگار دارد و به محض دریافت اطلاعات وضعیت الباقی پروژه‎ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول