اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایرانشهر خبر داد

افزایش اعتبارات تملک دارایی ایرانشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر گفت: اعتبارات تملک دارایی شهرستان ایرانشهر نسبت به ابتدای سال گذشته 16 درصد افزایش یافت.

افزایش اعتبارات تملک دارایی ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، رحمدل بامری امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی شهرستان، 16 درصد نسبت به ابتدای سال گذشته افزایش داشته است.

وی میزان اعتبارات امسال را 258 میلیارد و 454 میلیون ریال عنوان کرد که با رشد 16 درصدی در قالب 19 فصل و 62 برنامه هزینه می‌شود.

بامری تعداد پروژه‌های تملک دارایی شهرستان را 236 پروژه اعلام کرد که از این تعداد 204 پروژه نیمه‌تمام و 32 پروژه جدید هستند.

فرماندار ایرانشهر خاطرنشان کرد: رویکرد و ملاک عمل تقسیم‌بندی اعتبارات امسال، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام سنوات گذشته است.

بامری گفت: بیشترین اعتبار مربوط به فصل مسکن، عمران شهری و روستایی با 26.6 درصد از کل اعتبار به مبلغ 76 میلیارد و 25 میلیون ریال است.

وی در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی پیگیری و نظارت بر اجرای هر چه سریعتر و با کیفیت‌تر پروژه‌ها و جذب اعتبارات جذب نشده سال گذشته را خواستار شد.

بامری گفت: طولانی‌شدن روند اجرای برخی پروژه‌ها عدم اعتماد و نارضایتی مردم را به‌دنبال دارد که می‌طلبد مدیران دستگاه‌ها پیگیری و نظارت بیشتری در راستای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام داشته باشند.

فرماندار ایرانشهر افزود: طرح‌هایی وجود دارند که اجرای آن بسیار حائز اهمیت است و این اعتبارات کفاف اجرای آن را نمی‌دهد.

وی طرح‌های انتقال آب چاه‌های سردگال به غرب بمپور، افزایش اعتبار توسعه شبکه برق شهرستان، برق‌رسانی به چشمه آبگرم بزمان، توسعه و بازسازی شبکه آب آشامیدنی روستاهای بخش مرکزی را از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد که از طریق مراجع استانی برای تخصیص اعتبار پیگیری خواهند شد. 

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول