اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

تجهیز مراکز آموزشی معلمان استان نیازمند 400 میلیون ریال اعتبار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تجهیز مراکز آموزشی ویژه معلمان در استان نیازمند 400 میلیون ریال اعتبار است.

تجهیز مراکز آموزشی معلمان استان نیازمند 400 میلیون ریال اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سیف‌الله کریم‌زاده ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: در حال حاضر 7 مرکز آموزشی ویژه معلمان در استان وجود دارد که تامین تجهیزات مورد نیاز برخی از این مراکز نیازمند 400 میلیون ریال اعتبار است.

وی تصریح کرد: با توجه به اجرای نظام جدید شش، سه، سه، معلمان پایه ششم ابتدایی باید 200 ساعت و معلمان دوم ابتدایی 108 ساعت آموزش‌ ببینند که ارائه آموزش به این معلمان در مراکز آموزشی انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه 100 مدرسه کار آموزش معلمان ششم و دوم ابتدایی استان را بر عهده دارند خاطر نشان کرد: دوره‌های آموزش معلمان استان از 10 تیر ماه جاری آغاز شده و تا پایان دوره تحصیلی 92-91 ادامه دارد.

کریم‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح شنا در مدارس گفت: سال گذشته حدود 14 هزار دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی زیر پوشش طرح شنا قرار گرفتند که با اجرای این طرح استان مرکزی موفق به کسب رتبه برتر در بین سایر استان‌های کشور شد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی سال تحصیلی گذشته در سراسر استان 18 هزار و 745 نفر بودند گفت: از مجموع دانش‌آموزان این پایه تحصیلی بیش از 14 هزار نفر آموزش‌های طرح سباح را فرا گرفتند، 2 هزار نفر در این آموزش‌ها حضور نیافتند و حدود 2 هزار نفر دیگر نیز به دلیل نبود استخر موفق به فراگیری آموزش‌های لازم نشدند.

به گفته وی دانش‌آموزانی که به دلیل نبود امکانات لازم قادر به فراگیری این آموزش‌ها نبودند در قالب اردوهای شبانه‌روزی به سایر مناطق استان که دارای استخر هستند اعزام خواهند شد.

وی اعتبار لازم برای اعزام این دانش‌آموزان را 250 میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول