اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خزانه معین استان یزد:

دستگاه‌های اجرایی اعتبارات عمرانی را به سرعت جذب کنند

خبرگزاری فارس: معاون هزینه سازمان امور اقتصادی و دارایی یزد و رئیس خزانه معین این استان، خواستار جذب بودجه و اعتبارات عمرانی سال 90 از سوی دستگاه‌های اجرایی شد.

دستگاه‌های اجرایی اعتبارات عمرانی را به سرعت جذب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، سیدحسن میرزاده با تاکید بر لزوم جذب هرچه سریع‌تر اعتبارات عمرانی سال 90 توسط دستگاه‌های اجرایی استان یزد اظهار داشت: آخرین مهلت برای جذب و هزینه کردن این اعتبارات، پایان تیرماه است و دستگاه‌ها باید تا تاریخ یاد شده در این زمینه اقدام کنند.

وی افزود: در صورتی‌که دستگاه‌ها در مهلت باقی‌مانده نتوانند بودجه‌های عمرانی سال 90 خود را هزینه کنند، این اعتبارات طبق قانون به خزانه دولت عودت خواهد شد.

معاون هزینه سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد از نظارت این سازمان در مورد نحوه هزینه کردن اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی خبر داد و یادآور شد: نحوه هزینه کردن بودجه در میزان اعتبارات سال آینده آنها تاثیرگذار خواهد بود.

میزان اعتبارات استانی، تبصره‌ها و ردیف‌های بودجه و ملی استانی شده دستگاه‌های اجرایی استان یزد در سال 90 در مجموع بیش از یک هزار و 891  میلیارد ریال بوده است.

هم‌اکنون 30 نفر به عنوان ذی‌حساب در دستگاه‌های اجرایی استان یزد فعالیت دارند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول