اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی بناب:

سارقان اموال خانه‌باغ‌ها به دام پلیس افتادند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی بناب از دستگیری باند سارقان خانه‌باغ‌های شهرهای جنوب استان آذربایجان‌شرقی در این شهرستان خبرداد.

سارقان اموال خانه‌باغ‌ها به دام پلیس افتادند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر چند فقره سرقت از خانه‌باغ‌های شهرستان بناب و برخی شهرهای همجوار، با تلاش و پیگیری شبانه‌روزی پلیس آگاهی بناب، مأموران در گشت‌زنی و بازرسی‌ها متوجه ورود یک دستگاه خودرو نیسان وانت حامل مقادیر زیادی سیم‌های توری به شهرستان شدند.

 فرمانده نیروی انتظامی بناب در ادامه تصریح کرد: بلافاصله این نیسان وانت مشکوک متوقف شده و در نهایت پس از بازرسی از منازل سارقان، مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

به گفته وی، این سارقان با همکاری یکدیگر از خانه‌باغ‌های بناب و شهرهای همجوار سرقت کرده و آنها را به فروش می‌رساندند.

سلطانی‌وش ادامه داد: از سارقان همچنین 9 تخته فرش‌دستباف و ابریشم، انواع وسایل خانگی، لوازم صوتی، تصویری و ... کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی بناب گفت: در این ارتباط  سه نفر دستگیر شدند و پرونده مقدماتی تشکیل شده است که بعد از تکمیل پرونده، تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول