اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل:

اموال بیت‌المال و پروژه‌های عمرانی زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل از زیر‌پوشش قرار گرفتن اموال بیت‌المال و پروژه‌های عمرانی خبر داد.

اموال بیت‌المال و پروژه‌های عمرانی زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند

حمید شجاع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به اذعان تمام مراجع درمانی و طرف قرارداد بیمه ایران شرکت ما به موقع و مناسب به تعهدات خود عمل می‌کند و در کمتر از یک ماه بعد از تحویل مستندات وجوه درمانی مورد نظر را به حساب مراکز بیمارستانی و مجموعه‌های طرف قرار داد پرداخت می‌کند.

وی تصریح کرد: تکلیفی که در برنامه پنجم توسعه برعهده ما گذاشته شده است اینکه با مکاتبات مورد نظر با دستگاه‌های اجرایی بتوانیم کلیه اموال بیت‌المال را زیر پوشش بیمه برده و پروژه‌های عمرانی در حال اجرا را نیز از این ضریب اطمینان بهره‌مند کنیم.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل یادآور شد: با رایزنی‌های انجام شده سعی داریم برای هم استانی‌های ساکن در مناطق شهری، روستایی و عشایری بیمه‌نامه آتش‌سوزی و سیل را به شکل گسترده تامین کنیم تا اقشار جامعه بتوانند از بیمه‌نامه‌های صادر شده استفاده کنند.

ضریب نفوذ بیمه استان اردبیل از متوسط کشوری بالاتر است

شجاع در ادامه سخنان خود به قرارداد منعقده شرکت گاز با شرکت بیمه اشاره کرد و به خبرنگار فارس بیان داشت: بر اساس این قرارداد تمام مشترکان گاز در برابر حوادث احتمالی در این حوزه زیر پوشش قرار گرفته و در صورت بروز حوادث احتمالی نظیر انفجار و آتش‌سوزی خسارت جانی و مالی آنها از طریق بیمه تا سقف قرارداد جبران می‌شود.

این مسئول در مورد ضریب نفوذ بیمه در استان اردبیل نیز یادآور شد: این ضریب نفوذ از متوسط کشوری بالاتر است به طوری که برای اولین بار این افزایش ضریب و ارتقای آن از متوسط کشوری اتفاق افتاده است.

 

عدالت اجتماعی بدون بیمه به طنز می‌ماند

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه صنعت بیمه در استان اردبیل هم از لحاظ کمی و کیفی در حال رشد و ارتقای واقعی است، به خبرنگار فارس گفت: بحث خرید پوشش‌های بیمه‌ای باید از سوی هم استانی‌ها جدی گرفته شود چرا که بر اساس آخرین یافته‌ها در دنیا بیمه تامین کننده و مکمل عدالت اجتماعی و رفاه عمومی است.

شجاع از بیمه به عنوان بهترین راه نیل به اهداف مقدس عدالت و رفاه اجتماعی یاد کرد و ادامه داد: ایجاد و تقویت انواع پوشش‌های بیمه‌ای و فرهنگ‌سازی در این زمینه سبب می‌شود تا مردم با اطمینان بیشتر در زندگی و مشاغل اجتماعی خود مشغول باشند.

وی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت: از بدو تولد تا لحظه مرگ برای جبران انواع خسارت از طریق شرکت بیمه اقدام می‌شود و به یقین بدون وجود بیمه تحقق عدالت اجتماعی در جامعه امروز به طنز شبیه است.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول