اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی:

اموال دولتی سرمایه‌ کشور است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: اموال دولتی جزو سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی نقش حاکمیتی و بنگاه اقتصادی را توٱمان اجرایی می‌کند.

اموال دولتی سرمایه‌ کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اردشیر محمدی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در این شهر اظهار کرد:  این سازمان به حکم قانون وظیفه دارد نسبت به جمع‌آوری، مدیریت و فروش اموال منقول و غیر منقول اقدام کرده و نسبت به اموال دولت تعیین و تکلیف کند.

وی با بیان اینکه وظایف حاکمیتی در این سازمان از اولویت برخوردار است، تصریح کرد: اموال دولتی سرمایه کشور محسوب می‌شوند و سازمان مذکور دو نقش حاکمیتی و بنگاه اقتصادی را توأمان با یکدیگر اجرایی می‌کند.

این مسئول با قدردانی از مهدی سعادتی استاندار گیلان به دلیل در اختیار گذاشتن ساختمان مناسب برای جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در استان ابراز کرد: تجهیز امکانات و زیرساخت‌ها و تکالیف جدیدی که از طرف قانون‌گذار به این سازمان گذاشته شده می‌تواند در انجام کمی و کیفی اجرایی کارهای این سازمان موثر باشد.

به گفته وی، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور می‌تواند ماموریت‌های جدید خود را از جمله مزایده الکترونیکی، بازنگری اساسنامه و استقرار سیستم‌های نوین را هرچه بهتر اجرایی کند.

محمدی، روابط عمومی‌ها را معرف شخصیت و آیینه تمام نمای هر سازمانی برشمرد و تصریح کرد: کسانی که با این سازمان ارتباط کاری دارند باید تعامل درخور و شایسته نسبت به آنها اعمال شود و روابط عمومی‌ها برای دریافت و ارائه مطلوب مطالب و اطلاع‌رسانی کمک کنند.

استاندار گیلان نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: گیلان با داشتن ظرفیت و توانمندی‌های بالا نقش مهم و ویژه‌ای در شمال کشور دارد و در این منطقه را به کانون تعاملات ملی و فراملی تبدیل کرده است.

مهدی سعادتی، نقش روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی را بسیار با اهمیت خواند و تصریح کرد: روابط عمومی پل دو طرفه بین مردم و مسئولان هستند و می‌توانند اقدام‌های موثر نظام را به خوبی به مردم معرفی کرده و کمبودها و نیازهای مردمی و اجرایی را به مسئولان منعکس کنند.

وی اضافه کرد: روابط عمومی‌ها باید در راستای تقویت هر چه بیشتر نظام و حاکمیت تلاش کنند و سیاه نمایی‌های دشمنان ایران اسلامی را با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی صحیح و سریع به مردم نقش بر آب کنند و فضای نشاط و امید را در جامعه انعکاس دهند.

مسئول ارشد استان، ارتقای کیفی و کمی روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی را از موضوعات مهمی نامید که باید برای پویایی، تحرک، نشاط، انگیزه، به‌روز بودن و داشتن برنامه به آن توجه شود تا اطلاع‌رسانی مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول