اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اموال تملیکی کشور:

برای رشد 100 درصدی فروش اموال تملیکی برنامه‎ریزی کرده‎ایم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: برنامه داریم امسال در زمینه فروش اموال تملیکی به یک رشد 100 درصدی برسیم که این تحول بزرگی در این حوزه به شمار می‌رود.

برای رشد 100 درصدی فروش اموال تملیکی برنامه‎ریزی کرده‎ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اردشیر محمدی صبح امروز در دیدار با مدیران گمرکات بوشهر اظهار داشت: این سازمان بیش از سه سال بود که سوددهی نداشت که با تدابیر انجام شده سال گذشته از زیان‌دهی خارج شد و به سوددهی رسید و توانستیم وظایف حاکمیتی خود را در بالاترین سطح دنبال کنیم.

وی افزود: امسال به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به سود قابل توجهی برسیم و فروش را به سطح قابل قبولی برسانیم.

محمدی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه سازمان تعیین تکلیف اموال منقول و غیرمنقول در اختیار است که اگر این رسالت به موقع انجام شود از حقوق مردم و دولت صیانت خواهد شد.

وی اضافه کرد: این اموال سرمایه‌ای است که اگر در تملک دولت درآید سریع‌تر تعیین تکلیف و موجب درآمدزایی می‌شود و در غیر این صورت با آسیب دیدن بر اثر گذشت زمان مردم و دولت زیان می‌بینند.

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور با اشاره به اعاده 100 میلیارد تومان کالا توسط این سازمان در سال گذشته یادآور شد: این کالاها، سرمایه‌ای، واسطه‌ای و ماشین‎آلات خط تولید بوده‎اند.

وی بیان کرد: بزرگ‌ترین فرآیند سازمان مزایده است که سال گذشته زمینه اجرای مزایده به صورت الکترونیکی فراهم شد و تلاش ما این است این فرآیند در نیمه نخست امسال به صورت کاملا الکترونیکی برگزار شود.

محمدی افزود: اجرای مزایده الکترونیکی علاوه بر سرعت‌بخشی در انجام امور موجب کاهش هزینه‌ها برای مردم می‌شود.

محمدی خاطر نشان کرد: سعی کردیم این تعامل خود را با دستگاه‌های افزایش دهیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های سازمانی و برون سازمانی به منظور افزایش فروش و درآمد استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در گذشته به موقع برای تعیین تکلیف و فروش اموال تملیکی اقدام نمی‌کردیم که امروز این امر به صفر رسیده است و همه اموال تعیین تکلیف شده است.

محمدی گفت: در بحث فروش اموال منقول در استان بوشهر رشد 100 درصدی داشتیم.

وی بیان کرد: به دنبال ماموریت‌های جدید برای سازمان هستیم که تاثیرگذاری بیشتری در اقتصاد کشور داشته باشیم و آمادگی لازم را در این زمینه داریم.

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: هم‌اکنون تنها هفت درصد از میزانی که در بودجه برای فروش اموال تملیکی در نظر گرفته شده محقق می‌شود و باید سازمانی تخصصی با انگیزه لازم متولی این امر شود تا برنامه‌های دولت در این زمینه محقق شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول