اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی:

سالم‌ترین مزایده‌ها را سازمان فروش اموال تملیکی برگزار می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: یکی از سالم‌ترین مزایده‌هایی که در کشور برگزار می‌شود مزایده‌هایی است که توسط این سازمان انجام می‌شود.

سالم‌ترین مزایده‌ها را سازمان فروش اموال تملیکی برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اردشیر محمدی صبح امروز در بازدید از انبارهای کالا در گمرک بوشهر اظهار داشت: بوشهر هم‌اکنون در رتبه شانزدهم فروش اموال منقول است و با توجه به اقدامات سال جاری این رتبه به چهار یا شش خواهد رسید.

وی افزود: سازمان اموال تملیکی در مورد کالای متروکه در مناطق آزاد و ویژه نمی‌توانست اقدام کند اما در قانون جدید، این کار بر عهده سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گذاشته شده است.

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه تولیدکنندگان برای کیفیت‌بخشی و کاهش قیمت کالاها اقدام کنند گفت: یکی از سالم‌ترین مزایده‌هایی که در کشور برگزار می‌شود مزایده‌هایی است که توسط این سازمان انجام می‌شود.

محمدی با اشاره به رشد 98 درصدی فروش اموال تملیکی در استان بوشهر اضافه کرد: تلاش شده هیچ کالایی به دلیل عدم اقدام سازمان اموال تملیکی در گمرک نماند و هدف ما نیز این است که سریعا تکلیف کالاهای متروکه را مشخص کنیم.

وی گفت: اقدام سازمان در ارتباط با کالاهای متروکه در گمرک به روز شده است به طوری که شش مزایده در ارتباط با اموال غیرمنقول برگزار شده است.

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه درآمدهای خود را در چارچوب قوانین هزینه می‌کنیم اظهار داشت: مهلت قانونی توقف کالا در گمرک چهار ماهه است و اگر در این مدت تعیین تکلیف نشود و صاحب کالا در مدت 20 روز نیز اقدامی نکرد سازمان اموال تملیکی وظیفه دارد کالا را در مزایده شرکت دهد و به فروش برساند.

محمدی افزود: سازمان اموال تملیکی نسبت به جمع‌آوری و مدیریت و فروش اموال منقول و غیر منقول که در تملک دولت در می‌آید عمل می‌کند و در مزایده عمومی و حراج اموال به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه 90 درصد وثایق از طریق مصالحه انجام می‌شود خاطر نشان کرد: انهدام کالاهای غیراستاندارد و غیر بهداشتی و مغایر با شئون اسلامی که به تولید کشور نیز آسیب می‌زند از وظایف ماست.

انتهای پیام /صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول