اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

انجام درست رسالت سازمان اموال تملیکی صیانت از حقوق مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: اگر سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بتواند رسالت‎ها و ماموریت‌های خود را به خوبی انجام دهد، در واقع از حقوق مردم و دولت صیانت کرده است.

انجام درست رسالت سازمان اموال تملیکی صیانت از حقوق مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در حاشیه دیدار رئیس سازمان جمع‎آوری و فروش اموال تملیکی کشور با مدیران گمرک بوشهر اظهار داشت: دولت تکالیفی را برای این سازمان تعیین کرده که اجرای این تکالیف به نحو مطلوب نیازمند فراهم کردن ساز و کارهای لازم است.

وی تصریح کرد: این آمادگی را داریم که در استان بوشهر از این سازمان برای اجرای مسئولیت‎هایش حمایت‎های لازم را داشته باشیم.

جهانبخش افزود: این سازمان باید مجموعه‎ای باشد که توانایی اداره خود و مدیریت اموال در اختیار را داشته باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به مشکلات سازمان اموال تملیکی گفت: خیلی‎ها از قبل مزایده‎های این سازمان ثروتمند شده‎اند ولی خود سازمان مشکلات زیادی دارد و در تامین حداقل‎ امکانات با سختی مواجه است.

وی بیان کرد: دولت باید به این نتیجه برسد که باید به این مجموعه‎ها که فعالیتشان از حساسیت بالایی نیز برخوردار است رسیدگی بیشتری کند.

جهانبخش ادامه داد: این سازمان مجموعه‎ای است که مسئولیت سنگین ساماندهی اموال بیت‎المال را بر عهده دارد و در این حوزه دغدغه‎های زیادی وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان اموال تملیکی برای تحقق تکالیفی که دولت برایش تعیین کرده باید بدنه اجرایی خود را تقویت کند و از این مسیر است که می‎تواند امور را به راحتی مدیریت کند.

استاندار بوشهر گفت: این سازمان اگر می‎خواهد برای دولت بازوی قوی باشد باید افزایش بهره‏وری داشته باشد و پیش از هر چیز خود را تقویت کند.

جهانبخش تاکید کرد: با برنامه‎های جدید دولت در این زمینه امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی و توسعه متوازن این سازمان در آینده‎ای نزدیک باشیم و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نمی‎کنیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول