اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

بهره‌مندی 302 روستای اردبیل از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با گاز‌دار شدن 23 روستا در سه ماه اول امسال تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز استان اردبیل به 302 روستا رسید.

بهره‌مندی 302 روستای اردبیل از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی عصر امروز در بازدید طرح‌های توسعه گازرسانی در اردبیل، اظهار داشت: همچنان روند گاز‌دار کردن مناطق روستایی به جد پیگیری می‌شود به طوری که ما بر اساس سیاست عدالت محورانه دولت خدمتگزار سعی داریم حرکت‌های مورد نظر در این زمینه را تقویت کرده و انسجام بخشیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان اردبیل در راستای اجرای برنامه‌های عدالت محور دولت مهر‌ورز گازرسانی به مناطق روستایی و محروم را از اولویت‌های جدی حوزه اجرایی قرار داده و تلاش می‌کند همه مردم استان از این نعمت استفاده کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل یادآور شد: شرکت گاز استان با پیگیری پروژه‌های در دست اقدام برای گازرسانی به روستاهای دور‌افتاده سعی دارد در فرصت محدود فصل کاری تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی را افزایش دهد تا تعداد زیادی از هموطنانمان در روستاهای از این نعمت طبیعی بهره‌مند شوند.

خدایی عنوان کرد: با تکمیل و اتمام عملیات گازرسانی به 160 روستای در دست اجرای استان اردبیل تعداد روستاهای بهره‌مند از این نعمت افزون‌تر می‌شود.

این مسئول گفت: با برخورداری اهالی 462 روستا و خانوارهای موجود در این مناطق شاخص بهره‌مندی خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی به 61 درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان داشت: تاکنون بیش از 2 هزار و 300 کیلومتر شبکه گاز و 46 هزار انشعاب در روستاها اجرا و نصب شده است.

خدایی ادامه داد: تعداد مشترکان روستاهایی در استان به مرز 50 هزار مشترک رسیده که این یک روند مثبت و رو به رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: ما با تمام توان در تلاش هستیم تا بحث‌های توسعه‌ای در این زمینه را تقویت کنیم و بر اساس طرح مهر ماندگار قرار است گازرسانی به روستاها به جد ادامه یافته و صدها روستا نیز از محل پروژه‌های اجرایی طرح مهر ماندگار از این نعمت بهره‌‌مند شوند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول