اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خواستار شد

تسریع در روند ساخت مسکن مهر فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه تسریع در ساخت و سازهای مسکن مهر با توجه به محدود بودن فصل کاری در این شهرستان را خواستار شد.

تسریع در روند ساخت مسکن مهر فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری عصر امروز از پروژه 176 واحدی مسکن مهر واقع در منطقه کوهسار شهرستان فیروزکوه بازدید کرد.

وی از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن مهر قرار گرفت و اظهار کرد: با توجه به محدود بودن فصل کاری از نظر شرایط اقلیمی برای واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان، امور مربوط به این پروژه هرچه سریع‏تر انجام شود.

در حال حاضر آبرسانی به این واحدهای مسکونی در حال انجام است و مقدمات برق‏رسانی به این پروژه در دستور کار قرار دارد.

در این بازدید برای ارائه خدمات مطلوب در زمینه آب، برق و گاز به متقاضیان مسکن مهر، تمهیدات لازم از سوی فرماندار فیروزکوه اتخاذ شد.

در ادامه این بازدید فرماندار شهرستان فیروزکوه به اتفاق مسئولان بنیاد مسکن، سرپرست مرکز بهداشت و درمان این شهرستان و معاون عمرانی فرماندار از طرح هادی روستای دهگردان و همچنین پروژه در حال احداث خانه بهداشت روستای مهاباد بازدید به عمل آوردند.

همچنین فرماندار شهرستان فیروزکوه به منظور قرار گرفتن در جریان نحوه ارائه خدمات از خانه بهداشت و مرکز درمانی زرین‏دشت به صورت سرزده بازدید کرد.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول