اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مبلمان شهری زنجان برای افراد معلول مناسب نیست

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات معلولان در فضا و مبلمان شهری در نظر گرفته نشده است از مسئولان استان خواست اقدامات لازم را در زمینه مناسب‌سازی فضا برای این گروه انجام دهند.

مبلمان شهری زنجان برای افراد معلول مناسب نیست

محمد اسماعیلی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مبلمان شهری نه تنها برای افراد معلول و دارای مشکل جسمی مناسب نیست، افزود: این فضا حتی برای افراد سالم نیز مناسب نیست.

وی تصریح کرد: امید است که مسئولان استان زنجان و افرادی که در این زمینه نقش دارند بدانند که فضای شهری در حد و شأن مردم زنجان نیست و باید اقدامی در زمینه مناسب‌سازی این فضا صورت گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر انتخاب شهردار مناسب برای شهر اضافه کرد: این موضوع نیز یکی از موضوعات تاثیرگذار در مناسب‌سازی فضای شهری است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات معلولان در فضای شهری در نظر گرفته نشده است، افزود: تعداد معلولان استان کم نیست و باید فکری در زمینه مناسب‌سازی فضای شهری برای آنها اندیشیده شود.

اسماعیلی همچنین با اشاره به اینکه فضای مناسب برای رفت و آمد معلولان در دستگاه‌های استان پیش‌بینی نشده است، از مسئولان استان خواست اقدامات لازم را در زمینه مناسب‌سازی فضا برای این گروه انجام دهند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول