اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بهزیستی فارس خبر داد

مناسب‌سازی ورودی ادارات برای معلولان / ارائه خدمات رایگان به معلولان

خبرگزاری فارس: معاون امور توان‌بخشی سازمان بهزیستی فارس گفت: مسئولان سازمان‌ها موظف به مناسب‌سازی ورودی اداره‌ها برای معلولان شدند.

مناسب‌سازی ورودی ادارات برای معلولان / ارائه خدمات رایگان به معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حوریا حسین‌پور پیش از ظهر امروز در حاشیه اعزام یکی از کارشناسان با دوچرخه به تهران به منظور ابلاغ پیام «شهر بدون مانع برای معلولان» در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه اخیر شورای برنامه‌ریزی این استان، مسئولان موظف شدند ورودی ادارات خود را برای حضور معلولان مناسب‌سازی کنند.

معاون امور توان‌بخشی سازمان بهزیستی فارس افزود: با پیگیری‌های نتیجه‌بخش فرماندار شیراز کمیته‌های مناسب‌سازی در این شهرستان فعال شده و مسئولان در این مورد همکاری خوبی دارند.

وی از تهیه طرح جامع راهبردی شهر بدون مانع برای معلولان خبر داد و ابراز داشت: مطالعات اولیه انجام شده و پس از تهیه طرح، دستورالعمل‌های اجرایی به دستگاه‌ها اعلام می‌شود.

حسین‌پور همچنین از شناسایی نقاط پرتردد و پرترافیک برای معلولان سخن گفت و افزود: علاوه بر نقاط پرتردد و پرترافیک مشکلات اماکن تاریخی، فرهنگی و مذهبی شیراز نیز شناسایی شده که به زودی با مسئولان دستگاه‌های مرتبط برای مناسب‌سازی محیط به منظور دسترسی آسان معلولان هماهنگی می‌شود.

وی افزود: احداث پارک ویژه معلولان توسط شهرداری منطقه چهار این شهر نشان از همکاری خوب شهرداری‌ها با جامعه معلولان استان فارس و بهزیستی دارد که امیدواریم این همکاری‌ها مستمر باشد.

معاون امور توان‌بخشی سازمان بهزیستی فارس در ادامه بر ضرورت فرهنگ‌سازی عمومی به منظور رعایت حق و حقوق معلولان توسط مردم تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از رایگان بودن خدمات دولتی سازمان بهزیستی به جامعه هدف این سازمان به ویژه معلولان خبر دارد و بیان کرد: در هفته بهزیستی جامعه هدف می‌توانند از خدمات بهزیستی به صورت رایگان استفاده کنند.

وی در پایان گفت: در هفته بهزیستی علاوه بر افتتاح پروژه‌های عمرانی جشن بزرگ توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی در تمام شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول