اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

فرهنگ خدمات‌رسانی به معلولان و جانبازان در ادارات نهادینه شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: مسئولان باید تلاش کنند تا فرهنگ خدمات‌رسانی به معلولان و جانبازان در ادارات نهادینه شود.

فرهنگ خدمات‌رسانی به معلولان و جانبازان در ادارات نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان یکی از بزرگ‌ترین شهرستان‌های استان از لحاظ بعد جمعیتی و جغرافیایی است و باید نسبت به رفع احتیاجات و نیازهای این شهرستان اهتمام ورزیم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: با توجه به حجم بالای نیازها و مشکلات شهرستان دشتستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان باید تلاش و همت بیشتری برای رفع نیازها به کار گیرند و حتی لحظه‌ای از اوقات خویش را هم نباید هدر دهند.

خسروی جانبازان را از سرمایه‌های ارزشمند جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: جانبازان و رزمندگان از سرمایه‌های ارزشمند جامعه اسلامی هستند و خدمت به ایشان از ارزشمند‌ترین وظایفی است که مسئولان در هر سطح و مقامی باید به آن توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: مناسب‌سازی فضاهای ادارات به منظور دسترسی آسان جانبازان و معلولان از مسائل مهمی است که در شهرستان دشتستان باید به طور خاص دنبال کنیم و تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات ملزم به فضاسازی مناسب به منظور دسترسی آسان جانبازان و معلولان هستند.

این مسئول یادآور شد: تمامی اداراتی که رمپ دسترسی جانبازان و معلولان ایشان استاندارد نیست و یا فاقد رمپ دسترسی جانبازان و معلولان هستند باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به اصلاح و ساخت رمپ دسترسی جانبازان و معلولان در اداره متبوع خویش اقدام کنند.

فرماندار دشتستان گفت: در فرمانداری دشتستان به خاطر تسهیل در انجام امور اداری جانبازان شاهد نصب آسانسور خواهیم بود و به اداراتی که ساختمان چندین طبقه دارند پیشنهاد می‌کنیم در صورت توان نسبت به نصب آسانسور در اداره خویش اقدام کنند.

خسروی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ ضیافت در شهرستان دشتستان متذکر شد: به منظور تامین کالا‌های اساسی مردم شهرستان دشتستان در ماه مبارک رمضان شاهد برپایی نمایشگاه بزرگ ضیافت در مرکز شهرستان دشتستان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در بخش‌ها نیز باید شرایط برگزاری این نمایشگاه‌ها فراهم شود بیان کرد: در بخش‌های بزرگ نیز از بخشداران می‌خواهیم فضا را برای برگزاری این نمایشگاه به منظور رفاه و آسایش مردم شهرها و بخش‌های مختلف شهرستان دشتستان هموار کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول