اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مصوبه ستاد مناسب‌سازی مشهد

100 پارکینگ جدید ویژه معلولان در مشهد ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی مشهد گفت: 100 پارکینگ جدید ویژه معلولان در سطح شهر مشهد ایجاد می‌شود.

100 پارکینگ جدید ویژه معلولان در مشهد ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی نخعی، صبح امروز در شانزدهمین جلسه ستاد مناسب‌سازی محیط شهر مشهد اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد که 100 پارکینگ جدید ویژه معلولان در سطح شهر مشهد ایجاد ‌شود.

رئیس اداره بهزیستی مشهد ادامه داد: مناسب‌سازی بوستان‌هایی که جامعه معلولان و بهزیستی آنها را انتخاب می‌کنند نیز توسط شهرداری مشهد در دستور کار ستاد قرار گرفت.

وی در ارتباط با اقدامات اجرایی برای مناسب‌سازی فضای رفت و آمد معلولان گفت: علاوه بر این مقرر شد در محل 60 پارکینگ فعلی معلولان، تابلو حمل با جرثقیل نصب شود تا افراد و وسایل نقلیه متفرقه در این پارکینگ‌ها توقف نکنند.

رئیس اداره بهزیستی مشهد در ارتباط با فعالیت سایر نهادهای اجرایی گفت: هم‌چنین قرار شد فرمانداری و سازمان ترافیک موضوع جمع‌آوری موانع موجود در پیاده‌روها اعم از موانع یو شکل و غیره را در جلسه شورای ترافیک شهرستان مطرح و پی‌گیری کند.

وی افزود: علاوه بر این در این جلسه بهزیستی خراسان‌رضوی مکلف شد در ارتباط با اختصاص بودجه مناسب‌سازی به شهر مشهد با استانداری مکاتبه کند.

رئیس اداره بهزیستی مشهد گفت:‌ ساخت پارکینگ‌های جدید و نصب تابلوهای حمل با جرثقیل در پارکینگ‌های فعلی به عهده‌ سازمان ترافیک گذاشته شده است.

نخعی در ارتباط با دیگر مصوبات این جلسه اظهار داشت: مناسب‌سازی اتوبوس‌ها، ایستگاه‌های قطار شهری، مسیرهای منتهی به مراکز و مجتمع‌های بهزیستی و سایر مراکز مورد نیاز معلولان از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول