اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان

طرح آموزشی قرائت صحیح نماز در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح آموزشی قرائت صحیح نماز در زنجان برگزار می‌شود.

طرح آموزشی قرائت صحیح نماز در زنجان برگزار می‌شود

سعید ناصری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: برگزاری طرح توانمندسازی در قرائت صحیح نماز با هدف ایجاد علاقه، توانایی و مهارت در خواندن صحیح و روان آیات و سوره‌های قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت اجمالی لهجه و مخارج حروف و همچنین قرائت صحیح نماز از اهداف برگزاری این طرح است، افزود: زمینه‌سازی برای نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح قرآنی است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های انجام شده با ائمه جماعات و مبلغان استان زنجان این طرح در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح با هدف آموزش قرائت صحیح نماز، احکام نماز و ارتقای توانمندی و مهارت‌های عملی آحاد مردم برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از برگزاری این طرح آموزشی به مدت چهار ساعت برای همه افراد جامعه خبر داد و گفت: در این دوره قرائت صحیح سوره‌های حمد و سوره، اذکار و افعال نماز برای همه مکلفان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این طرح در همه مساجد استان زنجان یادآور شد: مبلغان و ائمه جماعات علاقه‌مند برای حضور در این طرح می‌توانند برای اخذ منابع آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر با به ستادهای اقامه نماز استان زنجان مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 4272500 تماس حاصل کنند.

ناصری با بیان اینکه در صورت تمایل ائمه جماعت مساجد این طرح برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این دوره برای خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور مربیان خانم برای بانوان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این طرح برای همه مردم جامعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول