اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد:

آموزش 2 هزار زنجانی در زمینه قرائت صحیح نماز

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: به منظور قرائت صحیح کلمات نماز 2 هزار زنجانی در طول ماه مبارک رمضان در این زمینه آموزش دیده‌اند.

آموزش 2 هزار زنجانی در زمینه قرائت صحیح نماز
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید ناصری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی فرمانداری شهرستان زنجان اظهار داشت: ستاد اقامه نماز یک نهاد غیر دولتی بوده و زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: عمده اقداماتی که در این ستاد صورت می‌گیرد، ترویج نماز خوانی در بین اقشار مختلف جامعه است.
دبیر ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در این ستاد ادامه داد: برگزاری مسابقات کتاب خوانی عمومی و نشست‌های دانشجویی از جمله اقداماتی است که توسط این ستاد صورت می‌گیرد.
وی همچنین آموزش مروجان و مدرسان در زمینه قرائت صحیح نماز خوانی را از جمله اقدامات صورت گرفته توسط ستاد اقامه نماز در استان زنجان برشمرد و اضافه کرد: در سال قبل مبلغ 13 میلیون تومان اعتبار برای اجرای 10 عنوان برنامه در استان زنجان اختصاص یافته است.
ناصری با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط ستاد اقامه نماز در استان زنجان یادآور شد: در شش ماهه نخست سال‌ جاری نیز اقدامات مختلفی از جمله گردهمایی ائمه جماعات توسط این ستاد صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه در برگزاری و انجام فعالیت‌های مختلف توسط این ستاد با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان صورت گرفته است، افزود: استان زنجان در زمینه انجام چنین اقداماتی همیشه پیشتاز بوده است.
دبیر ستاد اقامه نماز استان زنجان برگزاری همایش نماز و همت مضاعف را از جمله اقدامات این ستاد در طول سال گذشته عنوان کرد و افزود: در سال‌ جاری نیز همایشی با عنوان نماز و جهاد اقتصادی در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به آگاه ‌سازی دانش‌آموزان در زمینه مسئله نماز یادآور شد: مسئولان اجرایی باید در زمینه آگاه‌‌سازی دانش‌آموزان در مدارس اقدامات لازم را انجام دهند.
ناصری برگزاری مراسم اعتکاف و حضور مدرسان حوزه‌های علمیه در این مراسم را نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این ستاد برشمرد و افزود: فردی که در مراسم اعتکاف شرکت ‌می‌کند، آمادگی روحی و معنوی بسیاری برای یادگیری مسائل دینی و مذهبی دارد.
وی همچنین در ادامه از آموزش مربیان کودک با همکاری بهزیستی استان زنجان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح 160 نفر از مربیان بهزیستی مورد آموزش قرار گرفتند.
دبیر ستاد اقامه نماز استان زنجان خاطر نشان کرد: در این دوره‌ها نحوه آموزش نماز به کودکان با قصه‌گویی و نقاشی آموزش داده می‌شود.
وی اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی به منظور آموزش کودکان زیر شش سال در زمینه نماز و مسائل موجود در آن صورت می‌گیرد.
ناصری با بیان اینکه دوره‌های آموزشی مذکور 24 ساعت بوده است، ادامه داد: با آموزش این گونه مسائل به کودکان روح و روان کودک آشنایی بیشتری با مسائل دینی پیدا می‌کند.
وی همچنین بازدید از نمازخانه‌ها را نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط ستاد اقامه نماز استان زنجان عنوان کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول