اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (س) خبر داد

شرکت 8 هزار نفر در کارگاه تصحیح قرائت نماز

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (س) گفت: تاکنون 8 هزار نفر از زائران و مجاوران حضرت معصومه (س) در کارگاه تصحیح قرائت نماز شرکت کردند.

شرکت 8 هزار نفر در کارگاه تصحیح قرائت نماز
حجت‌الاسلام مصطفی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت‌های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) اظهار کرد: این مرکز فعالیت خود را از اوایل سال جاری در حرم حضرت معصومه(س) آغاز کرد.
وی با اشاره به اداره امور کودک به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) گفت: این اداره در دو حوزه آموزش و ترویج، فعالیت‌های چشمگیری در طول سال گذشته برای زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) داشته است.
مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) عنوان داشت: مهد کریمه(س) یکی دیگر از بخش‌های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) بوده که برنامه‌های متنوع و جالبی در مقطع پیش دبستانی و کلاس‌هایی در زمینه آموزش روخوانی، تجوید و قرائت قرآن برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: 170 نفر قرآن‌آموز در طول هفته از کلاس‌های آموزشی این بخش استفاده می‌کنند.
حسینی برگزاری حلقه‌های قرآنی برای زائران، کارگاه معرق‌کاری، پخش انیمیشن‌های دینی و فرهنگی، راه‌اندازی غرفه قصه‌گویی، کتابخوانی برای کودکان و جنگ کبوتران را از جمله فعالیت‌های ترویجی این اداره ذکر کرد.
وی خاطرنشان کرد: اداره کودک مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در زمینه تولید محتواهای فرهنگی فعالیت‌هایی داشته و در طول ماه‌های گذشته پروژه‌های مختلفی را تهیه کرده است.
مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) با اشاره به اداره جوان و نوجوان گفت: دو هزار و 200 قرآن‌آموز از آغاز فعالیت در دوره‌های آموزشی این اداره در زمینه روخوانی، تجوید، حفظ، ترجمه، مفاهیم، تفسیر و حدیث شرکت کردند.
وی خاطرنشان کرد: اذان و قرائت زنده و ترتیل‌خوانی ویژه نوجوانان از دیگر برنامه‌های اداره جوان و نوجوان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) محسوب می‌شود که با استقبال چشمگیری مواجه بوده است.
حسینی به فعالیت‌های اداره مخاطبان عمومی اشاره کرد و افزود: برگزاری کلاس تفسیر قرآن ویژه عموم یکی از فعالیت‌های این اداره بوده که شرکت‌کنندگان در یک دوره دو ساله با تفسیر یک دور کامل قرآن آشنا شده و گواهی‌نامه این دوره را دریافت می‌کنند.
وی ادامه داد: اداره مخاطبان عمومی در بخش فعالیت‌های ترویجی برنامه‌هایی مانند ترتیل‌خوانی روزانه یک حزب از قرآن، محافل هفتگی انس با قرآن و عترت در شبستان امام خمینی(ره)، تصحیح قرائت نماز، برگزاری کارگاه‌های مختلف قرآنی برای قاریان و موذنان حرم مطهر حضرت معصومه(س) را برگزار می‌کند.
مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) یادآور شد: تاکنون هشت هزار نفر از زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه(س) در کارگاه تصحیح قرائت نماز شرکت کردند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول