اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان خواستار شد

تشدید طرح برخورد با بدحجابی و روزه‌خواری در ماه رمضان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان همدان خواستار تشدید طرح برخورد با بدحجابی و روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان شد.

تشدید طرح برخورد با بدحجابی و روزه‌خواری در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق صبح امروز در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان همدان، با اشاره به کاهش وقوع جرایم در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: به برکت آثار معنوی این ماه و توجه مردم دین‌مدار و ولایت‌مدار همدان، کم شدن بزه‌های اجتماعی و تطهیر جامعه را شاهد هستیم.

وی با اشاره به تشکیل 51 هیئت امر به معروف و نهی از منکر در مساجد سطح شهر همدان عنوان کرد: امیدوار هستیم روند احیای امر به معروف و نهی از منکر در همه ماه‌های سال مورد توجه و تأکید باشد تا این دو فریضه مهم گسترش یابد.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به رویکرد ایجابی در هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر همدان، علت این رویکرد را ارائه چهره روشن‌تری از اعمال و معروفات فراموش شده دین مبین اسلام دانست.

وی با اشاره به آمادگی دستگاه‌های مختلف شهرستان همدان در راستای میزبانی ماه مبارک رمضان و ارائه خدمت به مسافران تابستانی، تصریح کرد: مکان‌هایی که در راستای ارائه خدمت به مسافران در نظر گرفته می‌شود باید متناسب با ماه مبارک رمضان باشد.

قهرمانی‌مطلق خطاب به نیروی انتظامی علاوه بر پیگیری طرح‌های قبل از ماه رمضان نظیر مبارزه با مظاهر بدحجابی، خواستار تشدید این طرح و نیز طرح برخورد با روزه‌خواری در انظار عمومی شد.

وی بر لزوم اجرای طرحی توسط نیروی انتظامی در راستای سرکشی از مراکز عرضه غذا در ماه مبارک رمضان در ساعات غیر مجاز با همکاری اصناف همدان صحه گذاشت.

فرماندار همدان با اشاره به نماد اطلاع‌رسانی و نصب بنر ماه رمضان در محل اسکان مسافران توسط شهرداری عنوان کرد: با توجه به اقبال عمومی در 15 پارک سطح شهر همدان نیز برنامه نماز جماعت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت شب‌های احیای رمضان نیز گفت: این مهم هماهنگی بسیاری را در راستای تأمین وسایل ایاب و ذهاب شهروندان و نیز ارتقای امنیت عمومی در سطح شهر و منازل طلب می‌کند.

قهرمانی‌مطلق بر لزوم پخش صوت اذان از ادارات مختلف سطح شهر در زمان نماز ظهر و عصر، مغرب و عشا نیز تأکید کرد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به تشکیل شعبه ویژه‌ای از دستگاه قضایی در راستای برخورد با روزه‌خواری، گفت: طرح "یک تاکسی، یک حدیث" نیز در راستای بیان احادیث ماه مبارک رمضان توسط تاکسی‌رانی در سطح شهر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول