اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم سمنان:

ماهواره و بدحجابی عواملی است که جوانان را بی‏‌قید می‌‎کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان گفت: استفاده از ماهواره و بی‏‌توجهی در برخورد با بدحجابی از عواملی است که جوانان را بی‏‌قید می‎کند.

ماهواره و بدحجابی عواملی است که جوانان را بی‏‌قید می‌‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سردار علی استادحسینی در جمع مربیان حلقه‏‌های صالحین اظهار داشت: بسیجیان باید بیش از پیش حواسشان جمع باشد تا دشمن از طریق جنگ نرم به اهداف خود نرسد، چراکه ماهواره و بدحجابی عواملی است که جوانان را بی‏‌قید می‎کند.

وی گفت: ما باید به دینمان و اسلام خود افتخار کنیم، اسلامی که بعد از 1400 سال زنده است و با رفتن به مساجد و خالی نگذاشتن مساجد از دین مبین محمدی(ص) حمایت خواهیم کرد.

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان افزود: دشمن بر این باور است که با فاسد کردن فکر جوانان می‏‌تواند پیروز شود؛ بر همین اساس دشمن نیروهای خود را به پشت بام‎های ما اعزام کرده و همین ماهواره‏‌هاست که فکر و ذهن جوانان ما را مورد هجوم قرار داده است، ولی آنها موفق نخواهند شد چون ما عاشورا و فاطمیه را داریم.

استادحسینی تصریح کرد: اسلام بعد از این همه سال پابرجاست؛ در عین حال باید حواسمان جمع باشد و در برابر کمبودها صبر کرد و با تلاش و پشت‏کار به نتایج مطلوب دست یافت.

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان افزود: تشکیل هیئت‏‌های امر به معروف و نهی از منکر از تکالیف بسیجیان بوده، چراکه امر به معروف وظیفه سنگین آحاد جامعه محسوب می‏‌شود و خداوند این امر را برای اصلاح جامعه مقرر کرده است.

استادحسینی تأکید کرد: شورای امر به معروف باید از افراد عالم تشکیل شود و کار خود را به خوبی انجام دهند و منکرات را شناسایی کرده و روی آنها کار کنند.

وی تصریح کرد: امر به معروف یک وظیفه الهی محسوب می‏‌شود و امروز از نبرد در پشت جبهه‏‌های جنگ بالاتر است.

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: نظام شجره طیبه صالحین فرصت مناسبی برای پرورش و پالایش افکار جوانان است.

استادحسینی اظهار داشت: ما نیروهای وفادار و فداکاری داریم که روحیه وقت‎گذاری دارند و باید آسیب‏‌ها در حلقه‏‌های صالحین شناسایی و نیازسنجی شود و کتاب‏ها و منابع مفید برای ارتقای گروه‏‌های تربیتی در اختیار مربیان گذاشته شود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول