اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه اوقات فراغت سازمان آموزش و پرورش:

برخی بدحجابان برای ترویج بدحجابی در جامعه مأموریت دارند

خبرگزاری فارس: رئیس گروه اوقات فراغت سازمان آموزش و پرورش با تأکید بر لزوم برخورد با بدحجابی در جامعه گفت: برخی بدحجابان برای حضور در جامعه و ترویج بدحجابی، مأموریت دارند.

برخی بدحجابان برای ترویج بدحجابی در جامعه مأموریت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابوالقاسم محمدی صبح امروز در همایش عفاف و حجاب در همدان اظهار کرد: در بحث حجاب و عفاف کارهای بسیاری در جامعه انجام شده اما تأثیر زیادی بر جامعه نداشته است و خروجی کارها خیلی زیبنده نیست.

وی با بیان اینکه بی‌حجاب‌ها 20 درصد از افراد جامعه هم نیستند، تصریح کرد: اگر نمود بی‌حجابی در جامعه بیشتر است به این دلیل است که این قشر بیشتر در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

رئیس گروه اوقات فراغت سازمان آموزش و پرورش با بیان اینکه امر توجه دادن به حجاب و عفاف باید از خود ادارات و نهادهای مختلف جامعه آغاز شود و افزود: باید به سمتی برویم که از ورود افراد بدحجاب و یا بی‌حجاب به ادارات جلوگیری جدی به عمل آید.

وی با بیان اینکه اگر به امر حجاب و عفاف باور درونی و اعتقاد قلبی نداشته باشیم، در راستای توجه دادن به این مهم موفق نخواهیم شد، گفت: حضور افراد با حجاب در متن جامعه امر مهم و شایان توجهی است.

محمدی با بیان اینکه حجاب برتر در قرآن مشخص شده است، تصریح کرد: اگر مطابق فرامین و دستورات قرآن در باب حجاب عمل شود در جامعه مشکلی به وجود نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف منحصر به زنان نیست، عنوان کرد: مردان نیز باید این مهم را مورد توجه قرار دهند چرا که پوشیدن لباس آستین کوتاه برای مردان نیز کراهت دارد و زنان نباید اجازه دهند که مردانشان با این نوع پوشش در جامعه حاضر شوند.

رئیس گروه اوقات فراغت سازمان آموزش و پرورش با بیان اینکه پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان علاوه بر اینکه نزد نامحرمان حرام است، در حضور محارم نیز کراهت دارد، خاطرنشان کرد: در صورت عدم رعایت این مهم، قبح بدحجابی در جامعه می‌ریزد و جامعه گریبانگیر مشکلات عدیده‌ای می‌شود.

وی با بیان اینکه امر توجه دادن به حجاب و عفاف و نیز امر به معروف و نهی از منکر نباید منحصر در یک روز شود، بر لزوم استمرار آن در تمام ایام سال تأکید کرد.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر در جامعه به حجاب و عفاف کمتر توجه می‌شود، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که این مهم در جامعه جاری و ساری شود تا به این واسطه بسیاری از ناهنجاری‌ها از بین برود.

وی با تأکید بر لزوم حضور زنان عفیف و باحجاب در جامعه، عنوان کرد: دلیل دیده شدن بیشتر بدحجابان این است که همواره در جامعه هستند اما باید بدانیم که عده‌ای از بی‌حجابان برای بیرون بودن و ترویج بدحجابی مأموریت دارند.

در پایان این مراسم با اهدای چادر مشکی از مدعوین تجلیل شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول