اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جوانان حزب موتلفه خراسان‌رضوی:

مردم کوتاهی دستگاه‌های فرهنگی در مقابله با بدحجابی را نمی‌بخشند

خبرگزاری فارس: معاون جوانان حزب موتلفه اسلامی خراسان‌رضوی گفت: مقابله با معضل بدحجابی یک مطالبه ملی است و مردم کوتاهی دستگاه‌های فرهنگی در این‌باره را نمی‌بخشند.

مردم کوتاهی دستگاه‌های فرهنگی در مقابله با بدحجابی را نمی‌بخشند

ابراهیم کفشدارطوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، پیدایش و تداوم معضل بدحجابی در جامعه اسلامی را ناشی از بی‌توجهی مسئولان، به ‌ویژه در نهادهای فرهنگی نسبت به این موضوع دانست و اظهار داشت: برای مردم جای سئوال وجود دارد که چرا با وجود تاکیدات پیاپی رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید، هنوز قانون حجاب و عفاف به ‌طور کامل به اجرا درنیامده و اقدامات فرهنگی موثری برای حفظ ارزش‌های دینی در این راستا صورت نگرفته است.

این فعال فرهنگی با اشاره به این جمله استاد شهید مرتضی مطهری که «حجاب مانند نخستین خاکریز جبهه است که دشمن برای تصرف سرزمین حتماً باید اول آن را بگیرد»، ادامه داد: در شرایط کنونی که دشمنان انقلاب با ابزارهای پیدا و پنهان خود به مقابله با ارزش‌های دینی و هنجارهای اجتماعی پرداخته‌اند، باید عزمی ملی برای جهاد علیه بدحجابی شکل گیرد که در خط مقدم این جبهه، نهادهای فرهنگی قرار دارند.

طوسی اقدامات سلبی در برخورد با مصادیق بدحجابی را لازم، اما ناکافی دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین راهکار برای سامان دادن به وضعیت حجاب، الگوسازی برای جوانان از طریق برنامه‌های فرهنگی است و در این راستا باید یک استراتژی دقیق و چند لایه برای غلبه بر تبلیغات ماهواره‌ای و هجمه‌های فرهنگی اینترنتی تدوین شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول