اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

بی‌تفاوتی در برابر بدحجابی نابخشودنی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین ضمن تقدیر از تذکردهندگان لسانی امر به‌ معروف و نهی ‌از منکر گفت: بی‌تفاوتی در برابر بدحجابی نابخشودنی است.

بی‌تفاوتی در برابر بدحجابی نابخشودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی احمدی امام جمعه موقت ورامین در خطبه اول نماز جمعه پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص)، گفت: هر کس تقوا روزى‌اش شود، خیر دنیا و آخرت روزى او شده است.

میهمان باید آداب میهمانی را رعایت کند

امام جمعه موقت ورامین در ادامه با اشاره به قرارگیری در آستانه ماه مبارک رمضان به ذکر نکاتی در مورد این ماه پرداخته و گفت: این ماه پر از برکات و فیوضات است، مسلمین در این ماه به میهمانی پروردگار خود می‌روند و چه فضیلتی بیش از اینکه میهمان خالق هستی شویم.

وی در ادامه افزود: ما زمانی که می‌خواهیم به میهمانی برویم خود را برای آن مجلس مهیا می‌کنیم، لباس و جامه نو بر تن می‌کنیم، آماده می‌شویم، حال در ماه رمضان مجلس برای خالق تمام هستی است، میهمانی بسیار باشکوه است باید آمادگی نیز بیش از پیش باشد.

امام جمعه موقت ورامین گفت: میهمان باید آداب میهمانی را رعایت کند، خود را برای عزت و عظمت روح فراهم سازد.

حکومت خبیث آل‌سعود نفس‌های آخر را می‌کشد

وی در ادامه با اشاره به بیداری اسلامی در بحرین تصریح کرد: شیعیان بحرین آگاه شده‌اند، دیگر زیر بار ظلم نخواهند رفت و آل‌خلیفه بداند هر خون بی‌گناهی که به زمین ریخته شود لحظه سقوط حکومت جور نزدیک‌تر می‌شود.

امام جمعه موقت ورامین سپس حمایت آل‌سعود از حکومت بحرین را مورد اشاره قرار داده و عنوان کرد: این فریاد عدالت‌خواهی خاموش نمی‌شود، حتی اگر تمام قدرتمندان عالم از آل‌خلیفه حمایت کنند بدانند که محکوم به شکست هستند، آل‌سعود خبیث در اداره کشور خود درمانده شده است حال برای بحرین نسخه می‌پیچد، بسیار مضحک است.

وی ادامه داد: امروز مرگ شاهزاده‌های عربستان، شایعه‌های مرگ پادشاه، فریادهای عدالت‌طلبانه شیعیان در قطیف و دیگر نقاط این کشور، همه و همه نشانه این هستند که حکومت خبیث آل‌سعود نفس‌های آخر را می‌کشد.

بی‌تفاوتی در برابر بدحجابی نابخشودنی است

امام جمعه موقت ورامین در ادامه با اشاره به ایام عفاف و حجاب افزود: همه در امر به ‌معروف و امر به رعایت هر خوبی از جمله عفاف و حجاب مسئول هستند، فردای قیامت باید پاسخگو باشند، دوستان خود را از منکر بازدارید.

وی در ادامه ابراز داشت: اگر ویروس گناه در جامعه شیوع پیدا کرد دیگر هیچکس مصون نیست، همه در معرض خطر آلودگی قرار دارند، باید پیشگیری کرد، بی‌تفاوتی در برابر بدحجابی نابخشودنی است، کمک به شیوع فساد اخلاقی است، آگاه باشید، گاه سکوت خود به نوعی حمایت از منکر است.

تذکر لسانی با قدرت ادامه یابد

امام جمعه موقت ورامین در ادامه به طرح تذکر لسانی که در ورامین آغار شده اشاره کرد و گفت: بسیار میمون و پربرکت است این عمل بسیار پسندیده که از منویات رهبری می‌باشد در ورامین شروع شده، ورامینی‌ها همواره پیشرو بودند، این بار هم ابتدا طرح را آغاز کردند و ثابت کردند پیشرو خواهند بود.

وی بیان کرد: باید طرح تذکر لسانی با ملایمت و نیز با قدرت ادامه یابد، مردم پشتیبانی کنند، ادارات، دستگاه‌های مربوط همه و همه حمایت کنند تا هدف والای این طرح حاصل شد. 

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول