اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر خبر داد

اجرای برنامه‌های 10 گانه عفاف و حجاب در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر از اجرای برنامه‌های 10 گانه عفاف و حجاب در این استان برای مبارزه با بدحجابی خبر داد.

اجرای برنامه‌های 10 گانه عفاف و حجاب در بوشهر

نصرالله شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به بازرسی‌های صورت گرفته طرح ممنوعیت استفاده از منشی زن در دستگاه‌های اجرایی عملیاتی شده و اگر دستگاهی از منشی زن استفاده کند خلاف قانون است.

وی افزود: در همین ارتباط تاکنون گزارشی مبنی بر استفاده مدیران از منشی زن در دستگاه‌های اجرایی استان نداشتیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: تفکیک محل کار کارکنان زن و مرد در بسیاری از دستگاه‌های اجرایی استان اجرا شده و در برخی دستگاه‌ها شرایط به گونه‌ای بوده که امکان این کار فراهم نشده است.

شفیعی بیان کرد: بازرسی از ادارات استان با همکاری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته به طوری که یکی از اقداماتی که در بازرسی‌ها به ما کمک می‌کند گزارش دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی از راهکارهای مهم در توسعه عفاف و حجاب است خاطر نشان کرد: در همین ارتباط دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر در قالب ستاد صیانت از حقوق شهروندان در کمیته عفاف و حجاب برنامه‌های مختلفی دارد که هر ساله ابلاغ می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: یکی از این برنامه‌های جدید، برنامه‌های 10 گانه عفاف و حجاب است که در مقابله با بدحجابی می‌تواند بازدارنده باشد.

شفیعی گفت: از مسئولان انتظار داریم این برنامه‌ها را اجرایی کنند چرا که یکی از معیارهای عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان توجه به برنامه‌های 10 گانه با محوریت عفاف و حجاب است.

وی بیان کرد: همایش و جلسات پرسش و پاسخ، ارائه مشاوره‌های اخلاقی، خانوادگی و دینی، تولید آثار فاخر علمی و هنری و فرهنگی، اجرای برنامه‌های فرهنگی مثل کتابخوانی، برگزاری اردوی راهیان نور، تشویق مدیران و کارکنان فعال در عرصه عفاف و حجاب و... بخشی از برنامه‌های 10 گانه عفاف و حجاب است.

شفیعی اظهار داشت: بازرسی با موضوع عفاف و حجاب از دستگاه‌های اجرایی توسط ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول