اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استان انجام شد

رونمایی از نخستین نشریه حجاب و عفاف در کرمان

خبرگزاری فارس: نخستین نشریه حجاب و عفاف استان کرمان در حاشیه افتتاح نمایش و فروش بزرگ آثار تجسمی استان "اکسپو 91" رونمایی شد.

رونمایی از نخستین نشریه حجاب و عفاف در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نخستین نشریه حجاب و عفاف استان کرمان در حاشیه افتتاح نمایش و فروش بزرگ آثار تجسمی استان "اکسپو 91" رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در حاشیه رونمایی از این نشریه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: این فصلنامه با عنوان "گوهر ستایش" چاپ و منتشر می‌شود.

احمد سعیدی بیان داشت: نخستین شماره از نشریه "گوهر ستایش" شامل مطالب متنوعی از جمله بررسی حجاب و عفاف با رویکرد فرهنگی در مقاطع مختلف تاریخی، بررسی حجاب در بخش‌های مختلف هنری از جمله خوشنویسی، نقاشی، لباس‌های سنتی ایران است.

وی افزود: مطلب جالب و شنیدنی از با حجاب شدن برخی چهره‌های غیر مسلمان، معرفی کتاب‌هایی با موضوع عفاف و حجاب و فلسفه حجاب و عفاف نیز از دیگر بخش‌های نخستین شماره فصلنامه "گوهر ستایش" است.

سعیدی ابراز داشت: این نشریه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، معاونت هنری اداره کل ارشاد و کمیته صیانت از حجاب و عفاف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چاپ و منتشر می‌شود.

به گزارش فارس، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری کرمان، جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر در آیین رونمایی فصلنامه "گوهر ستایش" حضور داشتند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول