اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

نمایشگاه "عفاف و حجاب" در دامغان برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عفاف و حجاب به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و به خصوص بین نسل جوان در دامغان برپا شد.

نمایشگاه "عفاف و حجاب" در دامغان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مسئول برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب دامغان صبح امروز در حاشیه برگزاری آیین آغاز به کار این نمایشگاه افزود: حجاب زن یکی از بهترین وسایل برای حفاظت از او بوده و مانع تعرض دیگران است.

اکرم صادقی بیان داشت: بنا بر دیدگاه اسلام حجاب حافظ شخصیت، کیان، ارزش و اعتبار زنان و دختران است و آرامش را در انسان به وجود می‌آورد و او را از هرج و مرج باز می‏‌دارد.

وی اضافه کرد: از آن جایی که انسان‌ها در اجتماع حضور پیدا می‏‌کنند و اینکه اجتماع خانه دوم هر فرد محسوب می‏‌شود و پاکی او به پاکی جامعه کمک می‏‌کند؛ باید در ظواهر و نوع پوشش خود دقت زیادی کند تا الگوی خوب برای دیگران باشد.

مسئول برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب دامغان افزود: با توجه به اینکه پاک‏دامنی و عفاف یکی از خلقیات و صفات پسندیده و عالیه مؤمن به حساب می‏‌آید؛ باید تلاش خود را جهت ترویج حجاب و عفاف و شیوه درست پوشش را آموزش دهیم.

صادقی خاطرنشان کرد: نمایشگاه عفاف و حجاب با ارائه محصولات پوششی از قبیل مقنعه، چادرهای اسلامی، ساق دست، یقه حجاب، کلاه حجاب و اهدا بروشورهای عفاف و حجاب و غیره در اختیار بازدیدکنندگان گذاشته شده است.

مسئول برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب دامغان یادآور شد در طول برپایی نمایشگاه، چادر و مقنعه به صورت رایگان برای بسیجیان برش داده شده و دوخته می‏‌شود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول