اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته حجاب و عفاف صورت گرفت

برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس حجاب در یاسوج

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه مرکزی یاسوج گفت: نمایشگاه عکس و کتاب با هدف آشنایی با سیر تاریخی حجاب و عفاف به مدت یک هفته در کتابخانه مرکزی یاسوج در حال برگزاری است.

برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس حجاب در یاسوج

سید عیسی تقوی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج مدت این نمایشگاه را یک هفته عنوان کرد و افزود: نمایشگاه از پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز شده و تا پایان این هفته ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه سیر تاریخی حجاب و عفاف را از زمان تاریخ پیدایش حکومت‌ها در ایران باستان و نوع حجاب و پوشش زنان را در اعصار  گذشته تاریخی تا زمان معاصر در ایران و فراز و فرودهای حجاب و نوع برخورد حکومت‌ها به این مقوله را در قالب پوستر و کتاب بیان می‌کند.

تقوی افزود: همچنین در این نمایشگاه کتاب و پوستر، دیدگاه‌های بزرگان و اندیشمندان ایران و جهان و روایات و احادیث ائمه معصومین و آیات کتاب آسمانی قرآن در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

رئیس کتابخانه مرکزی یاسوج با اشاره به فضای فرهنگی مناسب و نقش مهم کتابخانه‌های عمومی در سالم‌سازی پوشش جوانان اظهار داشت: با فرهنگ‌سازی و برپایی نمایشگاه‌های حجاب و همچنین با دعوت از صاحب‌نظران و کارشناسان و تذکرات لازم در بحث پوشش اعضا و مراجعین به کتابخانه، محیط و فضای خوبی در بحث حجاب جوانان فراهم شده و اعتقاد داریم که خانواده‌ها نیز در بحث پوشش فرزندان خود حساسیت ویژه‌ای دارند.

این مسئول فرهنگی همچنین افزود: این نمایشگاه برای دومین سال برگزار می‌شود و به زودی و در ماه مبارک رمضان میزگردهای مختلفی به همین منظور و توسط روحانی و مبلغ اعزامی حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول