اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی پارس‌آباد:

حفظ حجاب بزرگ‌ترین مانور در برابر منکرات است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی پارس‌آباد گفت:‌ حفظ حجاب بزرگ‌ترین مانور تبلیغاتی در مقابله با منکرات جامعه است که اشاعه آن به صورت گسترده می‌تواند تحرک دشمن را در حوزه‌های مختلف خنثی کند.

حفظ حجاب بزرگ‌ترین مانور در برابر منکرات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر امروز در نشست کارگروه حجاب و عفاف پارس‌آباد اظهار داشت: پوشش مناسب و رعایت حجاب تنها راه علاج و نجات انسان‌ها از دام شیاطین است و ضرورت دارد اهمیت این موضوع بیشتر تبیین شود.

وی نقش تربیتی خانواده‌ها و پدران و مادران را در عفیف ساختن نظام اجتماعی و جامعه بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: ما زمانی می‌توانیم ادعای جامعه سالم و پویا داشته باشیم که در آن عفت و پاکدامنی در سرلوحه کارها باشد.

باقری خاطرنشان کرد: دشمن اکنون با به راه‌انداختن جنگ نرم سعی می‌کند اعتقادات و ارزش‌ها را زیر سئوال ببرد و با اشاعه فرهنگ مبتذل از طریق ماهواره و نرم‌افزارهای متنوع اصالت خانواده‌ها را دچار خدشه کند که برای مقابله با آنها باید عالمانه وارد میدان شد.

این مسئول تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم از راه اسلام و شریعت دینی با دشمن زبون مقابله کرده و هرگز گرفتار ابتذال و گمراهی مورد انتظار دشمن واقع نمی‌شوند.

وی تمسک به ائمه اطهار (ع) و پیروی از دستورات دینی و احکام اسلامی را رمز موفقیت و مایه سعادت و رستگاری توصیف کرد و ادامه داد: همه ما باید مراقب شیطنت دشمن باشیم تا آنها را در تهاجم و شبیخون فرهنگی خودشان دچار یأس و ناامیدی کنیم.

به گزارش فارس، رئیس تبلیغات اسلامی پارس‌آباد در ادامه سخنان خود اضافه کرد: استکبار جهانی امروز با اهداف شوم سعی می‌کند اعتقادات و ارزش‌های اسلامی ما را به هر نحو ممکن زیر سئوال ببرد که در این زمینه باید مراقبت لازم صورت بگیرد.

باقری بیان کرد: آسیب‌هایی که امروز متوجه جامعه ما است آسیب‌های قابل رفع و برطرف شدن است به شرط آن که همه دلسوزان و متدینان جامعه وارد شده و اجازه ندهند این آسیب‌ها ریشه‌دار شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول