اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

حجاب زنان تضمین کننده سلامت روانی جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چناران گفت: حجاب و عفاف یک ارزش اسلامی و انسانی و تنها عبادتی است که در آن ریا وجود ندارد و حفظ حجاب زنان تضمین کننده سلامت روانی جامعه است.

حجاب زنان تضمین کننده سلامت روانی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران حجت‌الاسلام مظفر تاجی صبح امروز در جمع بانوان کارمند ادارات و نهادهای دولتی شهرستان چناران، اظهار کرد: حجاب علاوه بر اثرگذاری بر روی شخصیت، دارای آثار اجتماعی بسیاری نیز هست.

وی، وضع احکام حجاب و عفاف را در راستای مصالح انسانی برشمرد و گفت: جامعه‌ای که در آن زنان با حفظ حدود و حقوق در اجتماع نقش‌آفرینی می‌کنند، یک جامعه با نشاط و دارای سلامت روانی است.

امام جمعه چناران افزود: از هم پاشیدگی کانون خانواده یکی از آثار مخرب بدحجابی در جامعه است.

در ادامه اسماعیل توسلی‌پور، فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان چناران گفت: دختر و زن محجبه دارای امنیت اجتماعی است اما زنان بدحجاب که نه به خود و نه به خانواده تعلق دارند همواره خویش و جامعه را دچار آسیب می‌کنند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان چناران افزود: ارمغان حجاب به ‌عنوان مصونیت استحکام کانون خانواده و پرورش سالم فرزند است.

وی اظهار کرد: زن ایرانی در زمینه حجاب الگوی کشورهای مسلمان است و بنابر اقرار زنان فعال سیاسی و اجتماعی ملل اسلامی حجاب با الگوگیری از زنان ایران احیاء شده است.

وی با اشاره به تقدیم 7 هزار شهید زن در طول هشت سال دفاع مقدس، افزود: رعایت حجاب ادامه راه شهدا نوعی واجب دینی است.

وی گفت: ملت ایران به معنای واقعی اهل کوفه نیستند و در طول دفاع مقدس با تقدیم بیش از 240 هزار شهید تبعیت از ولایت را اثبات کرده و اکنون نیز آماده رویارویی با هر تهدیدی هستند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول