اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه رمضان

«احکام اسلامی» از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از پخش برنامه «احکام اسلامی» به مناسبت ماه رمضان از این کانال خبر داد.

«احکام اسلامی» از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

سید حامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ویژه‌برنامه‌های کانال ندای اسلام به مناسبت ماه رمضان اظهار کرد: برنامه ماه خدا «The Month of Allah» عنوان ویژه برنامه‌ای بوده که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای تولید شده است.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه با بهره‌گیری از کارشناسان مختلف و آیتم‌های متنوع تلاش دارد تا برنامه‌ای آموزنده و جذاب را برای مخاطبان ارائه دهد.

مدیر کانال ندای اسلام با اشاره به موضوعات ارائه شده در برنامه ماه خدا گفت: موضوعات مختلف و متنوعی مانند آمادگی برای ماه رمضان و روزه در این ماه، آداب روزه ماه رمضان، راه‌های تزکیه نفس در ماه رمضان، شب‌های قدر، روز قدس و آمادگی برای ماه رمضان آینده در این برنامه تبیین می‌شود.

وی عنوان داشت: از کارشناسانی مانند جهاد اسماعیل، سکالشفر، اسد جعفری، حسنین رجبعلی و اسامه العطار که به طور عمده بومی آمریکا و انگلستان هستند، در این برنامه استفاده شده است.

حسینیان یادآور شد: برنامه احکام اسلامی Islamic Laws از دیگر برنامه‌های کانال ندای اسلام در ایام ماه رمضان بوده که حجت‌الاسلام سوداگر در این برنامه به عنوان کارشناس به تبیین احکام ویژه ماه مبارک رمضان مانند احکام روزه، مبطلات روزه و... می‌پردازد.

وی عنوان داشت: برنامه 15 دقیقه‌ای احکام اسلام هر روز از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 9 و 45 دقیقه به روی آنتن می‌رود.

مدیر کانال ندای اسلام با اشاره به برنامه روزانه حدیث روز Hadith of the Day عنوان داشت: طاهررضا جعفر و اعجاز حسین در این برنامه احادیث مرتبط با ماه مبارک رمضان و مناسبت‌های این ماه را برای شنوندگان تبیین و تشریح می‌کنند.

وی یادآور شد: برنامه‌های دیگر کانال ندای اسلام مانند ایستگاه جوانی، چشمه حقیقت و ... در مناسبت‌های ویژه ماه مبارک رمضان به موضوعات متناسب با این مناسبت‌ها می‌پردازد.

حسینیان برنامه پرسش و پاسخ تاریخی Question and Answer on Islamic History را از دیگر برنامه‌های کانال ندای اسلام ذکر کرد و افزود: شهریار شجاعی‌پور، عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه در این برنامه به سؤالات و شبهات شنوندگان در زمینه تاریخ اسلام از صدر اسلام تا عصر ائمه اطهار(ع) پاسخ می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه پرسش و پاسخ تاریخی دوشنبه هر هفته از ساعت 8 و 45 دقیقه تا 9 و 25 دقیقه از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه‌های کانال ندای اسلام را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.coiradio.com یا ماهواره هاتبرد با فرکانس 12/437 GHz افقی 27500 دریافت کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول