اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای برخورد با تخلفات احتمالی

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان گیلان آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان تا 25 مرداد سال جاری در استان خبر داد.

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان گیلان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد فیض بعد از ظهر امروز در جلسه بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این طرح در راستای نظارت بر عرضه مناسب کالا و برخورد قاطع با تخلفات احتمالی در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان به اجرا درآمده است.

وی افزود: در این راستا تیم‌های تخصصی بازرسی تشکیل و بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان معطوف به کالای مهم و پرمصرف این ماه خواهد بود.

به گفته این مسئول، از واحدهای صنعتی، تولیدی، توزیعی و انبارهای سردخانه‌های صنعتی بازرسی‌های مستمر طبق برنامه زمان‌بندی مناسب صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این طرح نظارتی ضمن برخورد با تخلفات مربوطه، هرگونه کمبود در عرضه و یا افزایش قیمت واحدهای تولیدی در سطح بازار به سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گزارش می‌شود.

فیض، انجام این بازرسی‌ها را با همکاری برخی مراکز ذی‌ربط نظیر تعزیرات حکومتی و مجامع امور صنفی در سراسر استان عنوان کرد.

وی یادآور شد: در هنگام اجرای این طرح نظارتی گزارش‌های مربوطه از برخورد با تخلفات و اعمال نظارت قانونی به اطلاع شهروندان گیلان می‌رسد.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول