اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مسئول اجرایی مراسم‌های حرم حضرت معصومه (س)

برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در ایام ماه رمضان اعلام شد

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی مراسم‌های حرم حضرت معصومه(س) برنامه‌های حرم حضرت معصومه در ایام ماه رمضان را اعلام کرد.

برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در ایام ماه رمضان اعلام شد

حسن اسداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در ایام رمضان، اظهار کرد: در این ایام نماز صبح به امامت آیت‌الله حسینی‌بوشهری، نماز ظهر به امامت آیت‌الله مکارم‌شیرازی و نماز مغرب و عشاء به امامت آیت‌الله مقتدایی اقامه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: نماز ظهر مسجد اعظم به امامت آیت‌الله امینی و نماز مغرب این مسجد به امامت آیت‌الله سبحانی اقامه می‌شود.

مسئول اجرایی مراسم‌های حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اقامه نماز مغرب و عشاء پس از افطار گفت: یک ساعت و نیم پس از افطار حجت‌الاسلام فرحزاد در دهه اول ماه رمضان، حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی دهه دوم و سیدحسین حسینی دهه سوم نماز را اقامه کرده و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

وی یادآور شد: شب‌های ماه مبارک رمضان در نیمه اول ماه دعای افتتاح و در نیمه دوم ماه دعای ابوحمزه قرائت می‌شود.

اسداللهی عنوان داشت: ظهرها برنامه قرآنی حرم حضرت معصومه(س) از ساعت 14 و 45 دقیقه تا 15 و 45 دقیقه با حضور قاریان کشوری برگزار می‌شود.

وی ترتیل‌خوانی را از دیگر برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) ذکر کرد و افزود: ترتیل‌خوانی نوجوانان و جوانان هر روز ساعت 10 و 30 دقیقه تا 11 و 30 دقیقه و ترتیل‌خوانی خواهران هر روز از ساعت 11 تا 12 در رواق حضرت خدیجه(س) برگزار می‌شود.

اسداللهی با اشاره به دیگر برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) گفت: آیت‌الله مکارم‌شیرازی ظهرها پس از اقامه نماز به ایراد سخنرانی پرداخته و مداحان اهل‌بیت(ع) به صورت روزانه به مداحی می‌پردازند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول