اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کوثر:

ماه رمضان فرصت شستشوی دل از زنگار گناه است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کوثر گفت: ماه رمضان ماه شستشوی دل از زنگار گناه و آماده‌سازی روح برای قرار گرفتن در محضر الهی است.

ماه رمضان فرصت شستشوی دل از زنگار گناه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ابوالفضل قهرمان‌نژاد ظهر امروز در مراسم نمادین غبار‌روبی مساجد و عطر‌افشانی اماکن متبرکه شهرستان کوثر اظهار داشت: خداوند با قرار دادن ماه مبارک رمضان انسان‌ها را به مسابقه‌ای برای آماده کردن روح خود در برابر خویش فرا خوانده و در این ماه است که میزان صبر و استقامت مردم محک می‌خورد.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه بزرگ وعظیم در محضر خداوند متعال است، افزود: پیامبر گرامی اسلام بر بزرگداشت این ماه سیار تاکید داشته و آن را ماه خداوند خوانده است.

رئیس تبلیغات اسلامی کوثر ادامه داد: مساجد خانه‌های خدا روی زمین هستند و حفظ کرامت و طهارت این اماکن بر همگان لازم است.

قهرمان‌نژاد اظهار داشت: غبار‌روبی مساجد بهانه‌ای برای استقبال از بهترین و با فضیلت‌ترین ماه خداست و شاید این فرصتی باشد که با طهارت مساجد، بندگان خدا نیز همت کرده و با طهارت قلب خود، به میهمانی خداوند در ماه رمضان بروند.

وی در ادامه بیان داشت: لازمه تهذیب ظواهر تهذیب باطن است تا انسان بتواند از این طریق مورد قبول شریعت مقدس اسلام قرار بگیرد.

این مسئول با اشاره به مراسم غبار‌روبی مساجد به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان ابراز داشت: در این مراسم همه قشرهای مردم به ویژه جوانان با جارو کردن، گردگیری، عطر‌افشانی، غبار‌روبی و پاکیزگی مساجد به استقبال ماه پر فیض و برکت رمضان می‌روند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان حضور داشتند مساجد شهرستان کوثر غبار‌روبی شده و با گلاب ناب ایرانی شست‌ و شو داده شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول