اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 تیر ماه تا 25 مرداد ماه

طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در استان زنجان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طرح نظارتی ویژه ماه رمضان از 15 تیر ماه تا 25 مرداد ماه در استان زنجان اجرا می‌شود.

طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در استان زنجان اجرا می‌شود

حمید صدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح نظارتی ماه مبارک رمضان با رویکرد تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان زنجان اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، روغن، برنج، خرما و شیرینی‌های مخصوص این ماه، این طرح به منظور پیشگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالاها و خدمات برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: پایش مستمر بازار، توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضای این ایام، تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی، خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی و تسریع در رسیدگی به تخلفات و شکایات مردمی با بسیج همه امکانات و نیروها و بازرسان مجمع امور صنفی از جمله برنامه‌های این طرح نظارتی است.

وی زمان اجرای این طرح را از 15 تیرماه تا 25 مرداد ماه عنوان کرد و اظهار داشت: کالا ها و خدمات اولویت دار در اجرای این طرح علاوه بر کالاهای طرح نظارتی ویژه هدفمندسازی یارانه‌ها شامل مواد پروتئینی، خرما، شیرینی، نان لبنیات، برنج، روغن، شکر، زولبیا بامیه و سبزیجات و میوه است.

صدری یادآور شد: این طرح با هماهنگی دستگاه‌های مسئول همچون استانداری، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های ذیربط اجرا می‌شود.

وی به استفاده از ظرفیت ناظران افتخاری برای همکاری در اجرای این طرح اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: ستاد خبری 124سازمان نیز در طول اجرای این طرح آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی است.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول