اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ماه رمضان بهترین فرصت برای آگاه‌سازی جوانان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بیداری و آگاه‌سازی نسل جوان است.

ماه رمضان بهترین فرصت برای آگاه‌سازی جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام نکونام بعدازظهر امروز در دیدار با دست‌اندرکاران و متولیان طرح ضیافت اندیشه در این استان، اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه یکی از مهمترین طرح‌هایی است که می‌تواند دانشجویان کشور را در مقابله کردن با جنگ نرم دشمن کمک کند.

وی افزود: طرح ضیافت اندیشه باید مانند سد محکمی در مقابل خوراک مسمومی که دشمن در رسانه‌های خود در راستای منحرف کردن فکر و ذهن نسل جوان کشور ما بکار گرفته است، عمل کند.

نکونام بر ضرورت آگاه سازی و روشنگری نسل جوان در جامعه تاکید کرد و گفت: جوانان ما باید در برابر تبلیغات پوچ و بی‌محتوای دشمن آگاه باشد و فریب ادعاهای دروغین آن را نخورد.

امام جمعه شهرکرد، مهمترین وظیفه مسئولان کشور را آگاه‌سازی نسل جوان برشمرد و اظهار داشت: مسئولان در بیداری و آگاه‌سازی مردم کشور نقش بسیار مهمی برعهده دارند و در همین راستا با ارائه برنامه‌های دینی غنی می‌توانند این نسل را در برابر تهدیدهای دشمن بیمه کنند.

نکونام، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای بیدارسازی جوانان دانست و گفت: با اجرا و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی غنی در ایام مبارک ماه رمضان می‌توان در بصیرت‌افزایی جوانان و ارتقا بینش آن‌ها نسبت به مسائل مهم روز گام مهمی برداشت.

وی ادامه داد: فصل تابستان نیز یکی از بزرگترین فرصت‌هایی است که می‌توان با غنی‌سازی مطلوب اوقات فراغت جوانان آن‌ها را در برابر بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مصون نگاه داشت.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بر ضرورت برگزاری محافل انس با قرآن ویژه دانشجویان در ماه رمضان تاکید کرد و گفت: باید به قرائت قرآن و عمل به دستورات و آموزه‌های انسان‌ساز آن اهمیت ویژه ای داده شود چرا که قرآن شان مسلمان است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول