اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری خبر داد

آغاز طرح نظارتی وی‍‍ژه ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری از آغاز طرح نظارتی وی‍‍ژه ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

آغاز طرح نظارتی وی‍‍ژه ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌رضا جیلان عصر امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار این استان، اظهار داشت: طرح ویژه نظارتی بازار در استان با افزایش تقاضای مردم برای خرید انواع مواد غذایی در آستانه ماه مبارک رمضان و برای پیشگیری از هرگونه کمبود کالا و افزایش غیرمنطقی نرخ‌ها از امروز تا 25 مردادماه در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با حضور مستمر در بازار و واحدهای صنفی بر ارائه کالا و خدمات به مردم نظارت می‌کنند.

جیلان با بیان اینکه با نظارت دقیق می‌توان آرامش را در استان برقرار کرد، گفت: نظارت بر برچسب قیمت و نرخ‌نامه خدمات، نحوه صدور فاکتور خرید، چگونگی عرضه کالا در نمایشگاه‌ها و فروش فوق‌العاده، نظارت بر نرخ انواع مواد لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، روغن، برنج، خرما، زولبیا و بامیه از جمله مواد نظارتی در این طرح است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری در ادامه از برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در استان خبر داد و افزود: تولیدکنندگان و عمده‌فروشان کالاهای مصرفی مردم به ویژه تولیدکنندگان مواد غذایی می‌توانند با مراجعه   به واحد بازرسی مجمع امور صنفی شهرکرد و یا ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها برای حضور در این نمایشگاه‌ها نام‌نویسی کنند.

جیلان با بیان اینکه متقاضیان تا اول مردادماه برای نام‎نویسی مهلت دارند، تصریح کرد: اولویت حضور در نمایشگاه با تولیدکنندگان موادغذایی، خشکبار، خواربارفروشان، لبنیات، مرغ و ماهی و شیرینی‌فروشان است.

وی در ادامه از تامین یک‌هزار تن شکر برای ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد و گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای که با مدیر کارخانه قند شهرکرد به امضا رسیده است، این کارخانه موظف گردیده تا میزان یک‌هزار تن شکر به قیمت یک‌هزار و 175 تومان در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار دهد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری افزود: همچنین برای تهیه خرمای مصرفی مردم در این ماه مبارک نیز با مباشرانی از استان‌های هرمزگان و بوشهر وارد مذاکره شده‌ایم تا میزان خرمای مورد نیاز استان را تامین کنیم.

جیلان خاطرنشان کرد: ستادهای خبری استان همه روزه از ساعت هشت صبح تا هشت شب گزارشات و انتقادات و پیشنهادات مردمی را دریافت و در اسرع وقت بررسی می‌کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول