اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

گزینه‌های راه‌اندازی دوباره کشت و صنعت شمال پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود از پیگیری سه گزینه برای راه‌اندازی دوباره شرکت کشت و صنعت شمال و همچنین اشتغال کارگران آن خبر داد.

گزینه‌های راه‌اندازی دوباره کشت و صنعت شمال پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، کارگران شرکت کشت و صنعت میاندرود بعدازظهر امروز با مراجعه به فرمانداری این شهرستان خواستار پیگیری وضعیت شغلی خود شدند.

حدود 50 نفر از این کارگران در حضوری چندین ساعته در محل فرمانداری میاندرود، نسبت به بدقولی مسئولان شرکت در بازگشایی دوباره شرکت انتقاد کردند.

نامعلوم بودن زمان گشایش شرکت و ناکافی بودن حقوق بیمه بیکاری از دیگر مطالبات این افراد بود.

علی رجبی فرماندار میاندرود در دیدار با چند نفر از این کارگران که به نمایندگی از دیگران حضور داشتند به تشریح آخرین اقدامات خود در این باره پرداخت.

اهمیت این مساله باعث شد در گفت‌وگو با فرماندار این شهرستان آخرین تدابیر صورت گرفته در این مورد را جویا شویم.

رجبی در این مورد از دیدار حضوری خود با معاون وزیر بازرگانی با هدف پیگیری خواسته‌های کارگران خبر داد و تصریح کرد: در این دیدار آخرین وضعیت این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های انجام گرفته در این مورد و با عنایت به موانع اصلی کار این شرکت، سه گزینه برای برای راه‌اندازی مجدد کشت و صنعت پیگیری می‌شود.

این مسئول ادامه داد: یکی از این گزینه‌ها استفاده از سرمایه‌گذار جدید در این شرکت است که بتواند موتور تولید واشتغال را مجدد به راه بیاندازد که البته این آخرین گزینه است و بیشتر پیگیریم که با گشایش اعتباری بتوانیم موانع تامین مواد اولیه را برطرف کنیم و یا اینکه در راه حل سوم مواد اولیه را توسط وزارت بازرگانی تامین کنیم تا سرمایه‌گذار به صورت مدت‌دار هزینه آن را پرداخت کند.

فرماندار میاندرود گفت: مسئولان این شرکت نیز با راه‌اندازی این کارخانه تا دو ماه آینده با یک سوم ظرفیت موافقت کرده‌اند و ما نیز پیگیر رفع موانع آن هستیم.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول