اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه علمی ـ کاربردی گلستان:

کارخانه‌های گلستان یک مرکز آموزش علمی ـ کاربردی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه علمی ـ کاربردی گلستان گفت: دنبال تحقق شعار هر کارخانه یک مرکز آموزش علمی ـ کاربردی در استان گلستان هستیم.

کارخانه‌های گلستان یک مرکز آموزش علمی ـ کاربردی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین مؤمنی صبح امروز در جلسه صاحبان مراکز تولیدی صنعتی استان گلستان اظهار داشت: این دانشگاه برای تحقق اهداف خود برنامه‎های بسیاری را در دستور کار قرار داده است تا بتواند به رسالت خود به بهترین نحو عمل کند.

وی با اشاره به اینکه طرح هر کارخانه یک آموزش مرکز علمی ـ کاربردی از اولویت‎های این واحد استانی است خاطر نشان کرد: ما به دنبال این هستیم تا نیروی مهارتی و تکنیسین‎های خود را در فضای کارخانه‎ها و مراکز صنعتی آموزش دهیم و از این موقعیت برای پرورش افراد به بهترین نحو بهره‎ ببریم.

سرپرست دانشگاه علمی ـ کاربردی واحد استانی گلستان تاکید کرد: همچنین قصد داریم در شهرک‎های صنعتی و در کنار مراکز صنعتی، مرکز آموزشی راه‎اندازی کنیم تا ظرفیت علمی و تجربه‎ای را برای آموزش با هم به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه با ارتقای دانش مهارتی می‎توان به توسعه صنعت و اقتصاد در استان کمک کرد ابراز داشت: استان گلستان ظرفیت‎های بالقوه فراوانی دارد که با آموزش تکنیسین‎ها می‎توانیم کمک کنیم تا این ظرفیت‎ها به فعلیت در بیایند.

مؤمنی با تاکید بر اینکه بر اساس خوشه‎های صنعتی که در استان تشکیل شده آمادگی داریم یک مرکز علمی ـ کاربردی راه‎اندازی کنیم یادآور شد: این‌گونه می‎توان یک رابطه دوسویه بین صنعت و دانشگاه برقرار کرد و ما با تربیت نیروهای ماهر در آن خوشه به ارتقای صنعت استان کمک می‎کنیم و صنعتگران نیز امکانات و تجهیزات خود را برای آموزش در اختیار دانشجویان قرار می‎دهند.

سرپرست دانشگاه علمی ـ کاربردی واحد استانی گلستان تصریح کرد: سیاست دانشگاه توسعه مراکز آموزشی علمی ـ کاربردی در کنار صنعت است تا بتوانیم برای تحقق شعار هر کارخانه یک مرکز آموزش علمی ـ کاربردی در آینده نزدیک گام‎های مؤثری را برداریم.

جلسه صاحبان مراکز تولید صنعتی استان با حضور مدیرکل برنامه‎ریزی آموزشی مهارتی دانشگاه علمی ـ کاربردی، رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی واحد استانی گلستان، جمعی از مسئولان دانشگاه و صاحبان مراکز صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی آق‎قلا برگزار شد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول