اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

کارخانه خودروسازی 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: کارخانه خودرو‌سازی 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

کارخانه خودروسازی 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

  به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن رستمی در چهارمین جلسه کمیته راهبردی پروژه‌های عمرانی استان که در سالن شهدای استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با احداث کارخانه خودروسازی 100 هزار دستگاه سمند با 50 میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

رستمی تصریح کرد:  کارخانه خودرو‌سازی کرمانشاه از مصوبات سفر رهبری و رئیس‌جمهور است که برای اجرا نیاز به تسهیلات دارد.

وی با اشاره به کارخانه غرب‌کارتن که متولی آن بخش خصوصی است، تصریح کرد: محل اجرای این طرح کرمانشاه است که 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و حجم کار آن 20 هزار و 500 تن است که تا 2 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 سرپرست سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ایلیا ذرت‌سبز در شهرستان صحنه نیز با 48 درصد پیشرفت فیزیکی تا بهمن‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید اما نیاز به 35 میلیارد تومان تسهیلات دارد.

وی با بیان اینکه تعاونی 351 تولید میلگرد نیز، از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی است، تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه 90 درصد و حجم کار آن 95 هزار تن است که با مشکل گازرسانی مواجه است.کاغذ بسته‌بندی بیستون هرسین 48 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که 99 هزار تن کاغذ تولید می‌کند.

رستمی با بیان اینکه پتروشیمی پلیمر کرمانشاه 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که سالانه 300 هزار تن تولید خواهد داشت خاطرنشان کرد: در صورت تکمیل خط انتقال پروژه‌های قبل به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین بنکداری در ادامه در چهارمین جلسه کمیته راهبردی پروژه‌های عمرانی استان کرمانشاه با اشاره به تصفیه‌خانه هرسین، اظهار کرد: عملیات اجرایی تصفیه‌خانه هرسین از سال 84 آغاز شده است و هم‌اکنون این تصفیه‌خانه 79 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار داشت: این تصفیه‌خانه با فرایند لجن فعال به صورت هوادهی ممتد احداث می‌شود که برای جمعیت 55 هزار نفر در ابتدا و افزایش آن تا افق 1410 طراحی شده است‌.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه هزینه این طرح از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی است، تصریح کرد: تا زمان بهره‌برداری آن بیش از 65 میلیارد ریال برای ساخت و راه‌اندازی هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول