اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

خلخال صاحب کارخانه فرآوری سنگ‌های معدنی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت:‌ با ایجاد زیر‌ساخت‌های لازم به همت سرمایه‌گذاران، شهرستان خلخال صاحب کارخانه بزرگ فراوری سنگ‌های معدنی با هدف توسعه بخش معدن می‌شود.

خلخال صاحب کارخانه فرآوری سنگ‌های معدنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی ظهر امروز در نشست مشترک با پنج سرمایه‌گذار بخش خصوصی مرکز کشور در خلخال اظهار داشت: شهرستان خلخال استعدادهای نهفته‌ای دارد که با حضور سرمایه‌گذاران در این حوزه می‌تواند به شاخص‌های توسعه نزدیک‌تر شود.

وی خاطرنشان کرد: وجود بیش از 60 نوع معدن یک توانمندی بی‌نظیر در این منطقه است که اگر سرمایه‌گذاران در این معادن فعالیت کنند بهترین سود‌آوری برای خود و منطقه را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار شهرستان خلخال فعالیت 14 سایت گردشگری و معنوی، تولید محصولات ارگانیک منحصر به فرد در شمال غرب کشور و بسترهای مناسب کشاورزی را از جمله زیر‌ساخت‌های آماده سرمایه‌گذاری در خلخال اعلام کرد.

عبداللهی گفت: طبیعت و آب و هوای مطلوب و کوهستانی بودن منطقه، خلخال را به قطب طبیعت ‌درمانی کشور تبدیل کرده و ضرورت دارد از این بستر استفاده بهینه شود.

این مسئول یادآور شد: با آمادگی سرمایه‌گذاران در منطقه اندبیل خلخال و حل مشکل واگذاری زمین از سوی منابع طبیعی می‌توان به آینده این منطقه گردشگری مطلوب و تحول در آن امیدوار بود.

فرماندار شهرستان خلخال بیان داشت: قرار است در این منطقه اولین مرکز جراحی پلاستیک و زیبایی، بیمارستان سلامت و تله‌کابین راه‌اندازی شود تا طبیعت دوستان بتوانند از فضای بکر این منطقه بهره‌برداری لازم را داشته باشند.

 

* شاهرود صاحب نماز‌ جمعه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال همچنین با شرکت در جلسه بررسی مشکلات بخش شاهرود خلخال تصریح کرد: از امروز نماز پر‌صلابت جمعه در بخش شاهرود با انتصاب امام جمعه جدید آغاز می‌‌شود.

عبداللهی یادآور شد: مردم علاقمند این منطقه به یقین حضور با شکوهی در این آیین عبادی – سیاسی خواهند داشت و از این ظرفیت در پیگیری بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: با تبدیل شاهرود به بخش، در سال‌های اخیر در مسیر توسعه قرار گرفته به طوری که راه ارتباطی بخش شاهرود  به زنجان و گیلان به سرعت در حال تکمیل شدن است تا ارتباط دیرینه این منطقه با استان گیلان برقرار شود.

فرماندار شهرستان خلخال راه‌اندازی درمانگاه کلور و حضور دو پزشک در این مرکز درمانی را یادآور شد و تاکید کرد: تمام مشکلات این بخش احصا و به مسئولان ذی‌ربط گزارش شده است.

این مسئول در پایان سخنان خود به پایین بودن شاخص گازرسانی خلخال به ویژه شاهرود اشاره کرد و از مسئولان خواست برای کاستن از محرومیت منطقه از نگاه بخشی جداً پرهیز کرده و بخش شاهرود را همچون سایر مناطق استان در خدمت‌رسانی بیشتر مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست جلیل جعفری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز خدمت صادقانه به مردم را یک فرهنگ جهادی در نظام اسلامی توصیف کرد و اذعان داشت: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به تقویت جبهه همدلی و وحدت نیاز داریم تا به سرعت بتوانیم معایب و مشکلاتمان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ن10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول