اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد تومانی

کارخانه پنل‌های خورشیدی در زنجان کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: با سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد تومانی‌ کارخانه پنل‌های خورشیدی در استان زنجان کلنگ‌زنی شد.

کارخانه پنل‌های خورشیدی در زنجان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پروژه ملی تولید پنل‌های خورشیدی شامگاه دوشنبه با حضور مسئولان استان، ترکیه و ایتالیا در زنجان کلنگ‌زنی شد.

مدیرعامل کارخانه پنل‌های خورشیدی استان زنجان در این مراسم اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم و بزرگ ملی در حال حاضر در استان زنجان اجرایی می‌شود.

مجید محمدنژاد با بیان اینکه توجه به شعار سال از تاکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: اجرای چنین پروژه‌های عظیمی به منظور تحقق فرمان مقام معظم رهبری و جامه عمل پوشاندن به شعار سال است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این پروژه در استان زنجان گام مهمی در زمینه تحقق شعار سال برداشته می‌شود، عنوان کرد: این پروژه در مدت زمان کوتاهی در استان اجرایی می‌شود.

مدیرعامل کارخانه پنل‌های خورشیدی استان زنجان استفاده از تکنولوژی روز دنیا را از ویژگی‌های برجسته این پنل‌های خورشیدی عنوان کرد و ادامه داد: راندمان بالا از دیگر ویژگی‌های برجسته این پنل‌ها محسوب می‌شود.

این مسئول مقاومت در برابر حرارت بیش از 75 درجه را از دیگر ویژگی‌های این پنل برشمرد و گفت:‌ نیاز نداشتن به جریان نور مستقیم از دیگر برجستگی‌های این پنل‌ها است.

محمدنژاد عمر بالای 40 سال را از دیگر ویژگی‌های این پنل‌ها عنوان کرد و یادآور شد:‌ استفاده از روشنایی ایجاد شده از دیگر ویژگی‌های این پنل‌‌ها محسوب می‌شود.

وی بر ضرورت استفاده از این پنل‌ها در بخش کشاورزی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: با استفاده از این پنل‌ها تحول عظیمی در بخش کشاورزی حاصل می‌شود.

مدیرعامل کارخانه پنل‌های خورشیدی استان زنجان مجموع اشتغالزایی مستقیم این طرح را یک هزار نفر اعلام کرد و اذعان داشت: هزار میلیارد تومان در پنج سال برای اجرای این پروژه سرمایه‌گذاری می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول