اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

خط تولید جدید کارخانه سیمان شهرکرد سال 94 بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح توسعه این کارخانه خبر داد و گفت: افزایش خط تولید این کارخانه از سال گذشته آغاز شده و پیش‌بینی می‏شود سال 94 به بهره‌برداری برسد.

خط تولید جدید کارخانه سیمان شهرکرد سال 94 بهره‌برداری می‎شود

رحمن کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر تولید سیمان تیپ یک در دو رده 425 و 525، تیپ دو، سه، پنج، پزولانی ویژه یا سیمان مقاوم به خوردگی و بلین بالا به عنوان پر مقاومت‌ترین سیمان‌های کشور در این واحد ساخته می‎شود.

وی افزود: طی چند سال گذشته این کارخانه موفق به دریافت گواهینامه‌های ایزو ont> 9001، ایزو 14000 و 18000 در قالب سیستم مدیریت یکپارچه و ایزوهای 10001 تا 10004 در زمینه پاسخگویی به نیازهای مشتریان و مدیریت کیفیت شده است.

کرمی از اجرای طرح توسعه این کارخانه خبر داد و افزود: افزایش خط تولید این کارخانه از سال گذشته آغاز شده و پیش‌بینی می‏شود سال 94 به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این طرح تاکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: ظرفیت تولید واحد جدید یک میلیون تن در سال برآورد می‎شود، به طوری که از این طرح زمینه اشتغال بیش از 500 نفر فراهم می‎شود.

وی در ادامه از افزایش 24 هزار تنی فرآورده‌های دانه‌های مالت در این استان خبر داد و تصریح کرد: بیش از 70 درصد ماشین‌آلات طرح توسعه این کارخانه نصب شده و از نظر فیزیکی نیز 30 تا 40 درصد پیشرفت داشته است.

کرمی با بیان اینکه برای اجرای این طرح 5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: برای تکمیل و بهره‎برداری از این طرح افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول