اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی

کارخانه آب معدنی آستارا افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کارخانه آب معدنی آستارا از نصب ماشین‌آلات تولید این کارخانه و افتتاح آن در آینده نزدیک خبر داد.

کارخانه آب معدنی آستارا افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سهراب فتح‌اللهی صبح امروز در جمع مدیران این شهرستان، با بیان اینکه این کارخانه در بخش لوندویل احداث شده است، اظهار کرد: عملیات احداث این کارخانه از سال 1385 در منطقه محروم شیری حیاطی از توابع بخش لوندویل و به نام شرکت تعاونی بهاران آستارا کاسپین آغاز شد و هم‌اکنون  آماده نصب ماشین‌آلات تولید و بهره‌برداری است.

وی، با اشاره به اینکه آب مورد نیاز این کارخانه از چشمه منطقه ییلاقی «بابا علی» تامین می‌شود، افزود: بر ای انتقال آب این چشمه به کارخانه 6 کیلومتر لوله‌گذاری صورت می‌گیرد.

این مسئول، ادامه داد: با آغاز فعالیت این کارخانه برای 40 نفر به طور مستقیم و 100 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی می‌شود که این مسئله برای جوانان منطقه محروم باباعلی بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای احداث این کارخانه هزینه شده است، ابراز کرد: تاکنون هیچ‌گونه تسهیلات بانکی برای این طرح دریافت نشده است.

فتح‌اللهی، با اشاره به مشکلات عدیده موجود برای تکمیل کارخانه آب معدنی آستارا، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات، عدم وجود یک راه ارتباطی مناسب بین کارخانه و جاده‌های اصلی شهرستان و دریافت نکردن از تسهیلات بانکی برای خرید ماشین‌آلات مورد نیاز کارخانه است.

وی یادآور شد: امیدواریم با حمایت مسئولان شهرستانی و استانی مساعدت لازم در این زمینه انجام شود.

به گزارش فارس، کارخانه آب معدنی بهاران آستارا در قطعه زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع در بخش لوندویل قرار دارد و احداث سالن تولید آن یک هزار متر مربع بوده و آزمایشگاه، انبار مواد اولیه، موتورخانه، سلف سرویس و نگهبانی از بناهای تکمیلی این کارخانه است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول