اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان:

700 طرح آماده در زمینه دامداری‏های کوچک زنجان وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: 700 طرح آماده در زمینه دامداری‏های کوچک در استان زنجان وجود دارد.

700 طرح آماده در زمینه دامداری‏های کوچک زنجان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهزاد نیکخواه بهرامی ظهر امروز در یازدهمین جلسه ستاد توسعه کشاورزی استان زنجان اظهار داشت: 700 طرح مورد نظر در زمینه دامداری‏های کوچک شناسایی شده است که در چهار تیپ قرار دارد و هیچ‌گونه مشکلی برای ارائه تسهیلات به این طرح‏ها و اجرای آنها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع تاکنون و در مقطع فعلی 702 فقره پرونده به بانک‏ها معرفی شده است، خاطرنشان کرد: مبلغ این پرونده‏‌ها 183 هزار و 709 میلیون ریال برآورد شد که 534 پرونده در بانک پذیرفته شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در مقطع قبلی 283 پرونده به شعب مختلف بانک کشاورزی معرفی شده بود، اضافه کرد: 180 فقره پرونده در بانک‏ها پذیرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 181 پرونده مصوب و قرارداد آنها منعقد شده است، ادامه داد: 33.9 درصد از پرونده‌ها مصوب شده است.

نیکخواه بهرامی با تاکید بر اینکه استان زنجان از نظر تعداد پرداختی، استان چهارم در کشور است، تصریح کرد: میانگین پرونده‏‌های پذیرش شده 119 میلیون ریال و میانگین پرداخت تسهیلات در استان 250 میلیون ریال است که رقم پایینی محسوب می‏شود.

وی پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی از محل اعتبارات مربوطه، ساده‌سازی روش‏های پرداخت تسهیلات به متقاضیان و افزایش حد نصاب تصویب تسهیلات سرمایه‌ه‏ای مدیریت تا مبلغ 10 میلیارد ریال را از جمله تغییرات و گشایش‏های ایجاد شده توسط بانک کشاورزی نسبت به جلسات قبل ستاد توسعه کشاورزی استان زنجان برشمرد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان همچنین اقدامات سلیقه‌ای در برخی از ستادهای شهرستان‏ها و پایین بودن سقف حداکثر تسهیلات پرداختی به هر طرح را از جمله موانع و مشکلات استان زنجان دانست.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول