اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 1000میلیارد ریال

67 واحد دامداری در جونقان تصویب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فارسان گفت: با اعتباری بالغ بر یک هزار 260 میلیارد ریال 67 واحد دامداری در جونقان تصویب شد.

67 واحد دامداری در جونقان تصویب شد

بهروز مردانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: اجرای طرح توسعه کشاورزی فرصت مغتنمی در راستای ارتقا بخش کمی و کیفی کشاورزی در سطح کشور است.

وی افزود: این طرح با هدف تحول در بخش کشاورزی در کشور و در شهرستان فارسان اجرا می‌شود.

مردانی‌نژاد تحول و گسترش در بخش کشاورزی کشور را به عنوان یکی از برنامه‌های دولت در سال جاری عنوان کرد و گفت: طرح توسعه کشاورزی می‌تواند تحولی چشمگیر در عرصه کشاورزی کشور ایجاد کند.

فرماندار شهرستان فارسان ایجاد اشتغال به صورت تعاونی را بهترین راه گسترش اشتغال در بخش‌های مختلف اقتصادی به خصوص در بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود: همه ما باید سعی کنیم از طرح‌های متقاضیان در بخش‌های کشاورزی حمایت و زمینه اجرای بهینه آن‌ها را فراهم کنیم.

مردانی‌نژاد با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در شهرستان فارسان برای اجرای طرح توسعه کشاورزی بیان داشت: تصویب یک طرح پرورش بلدرچین با اعتباری بالغ بر 6 هزار 400 میلیون ریال از جمله اقدامات انجام گرفته در این شهرستان است.

وی ادامه داد: این طرح زمینه اشتغال 15 نفر به صورت مستقیم در این شهرستان را فراهم می‌کند.

فرماندار شهرستان فارسان با اشاره به تصویب یک پروانه قارچ دکمه‌ای در این شهرستان گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر 6 هزار و  600 میلیون تومان به تصویب رسیده و زمینه اشتغال 15 نفر به صورت مستقیم را  فراهم کرده است.

مردانی‌نژاد با بیان این که شهرستان فارسان آماده اجرای طرح توسعه کشاورزی است، تاکید کرد: در این شهرستان 67 واحد دامداری جونقان با اعتباری بالغ بر یک هزار و 260 میلیارد ریال به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول